Aviseringar
Rensa alla

trisslotter-pisslotter


Ämnesstartare

Finns det någon som på riktigt vunnit mer än 100:- på en trisslott?? Är säker på att de som får skrapa i tv bara är skådisar.. [mad]

mvh bitter för att jag aldrig vinner något


   
Citera
Ämnesetiketter

men i tv är det ju såklart alltid vinst : P men dit kommer man ju bara om man vunnit tvrutorna typ.

annars är det ba vinst på typ 1/5e lott. så näh inte så smart att köpa trisslotter.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Plötsligt händer det!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men dit kommer man ju bara om man vunnit tvrutorna typ.

Eller om man är skådis!! Lovar att det är så [mad]


   
SvaraCitera
Paseo

terrormat:

Eller om man är skådis!! Lovar att det är så

Nä jag känner en som fick va me i TV, vann pengar till en hel gård med massa mark [y] grattis till henne NOT hon är för fan pensionär med en massa pension jag får bara kasst studiebidrag


   
SvaraCitera

Pappa köper jämt trisslotter. Det mesta jag vunnit är 75 spänn. 🙁


   
SvaraCitera

Det du köper är väl drömmen, när du går hem från turkkiosken med lotten i plånboken kan du drömma dig bort till vad du ska göra med miljonerna som snart rullar in. Hur du skall säga till din arbetsgivare vad du egentligen tycker om honom, vilken typ av extrautrustning du skall låta monteras på din redan heta ryska postorderfru och om man kanske ska lägga någon mille på att utrusta en samisk rebellstyrka med automatvapen. Det är för många människor värt 25 kronor, det är upp till dig om det är det även för dig. Själv föredrar jag att tippa sport då man där belönas (eller straffas) för något slags kunskapsnivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

NOT hon är för fan pensionär med en massa pension jag får bara kasst studiebidrag

Hahahahaha [love]

Zymbaline:

Pappa köper jämt trisslotter. Det mesta jag vunnit är 75 spänn. 🙁

Mamma också 🙁 Jag är alltid asbitter och ba "HAPP då har vi två på 10 000 MEN VI KOMMER INTE FÅ EN TREDJE SÅ VI KAN LIKA GÄRNA LÄGGA AV"


   
SvaraCitera

bra rim [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

bra rim

Hoppades att någon skulle uppmärksamma det [blush]


   
SvaraCitera
Lounge

vunnit 500 en gång.. när jag hämtade ut d blev kassörskan förvånad


   
SvaraCitera

Lounge:

vunnit 500 en gång.. när jag hämtade ut d blev kassörskan förvånad

oj grattis köpte du ngt göttans


   
SvaraCitera
Lounge

isola:

oj grattis köpte du ngt göttans

minns inte [crazy] är ju inte dirre mkt


   
SvaraCitera

Lounge:

är ju inte dirre mkt

Image


   
SvaraCitera