Aviseringar
Rensa alla

Trivs du?


Ämnesstartare

Trivs du på din skola, känner du dej bekväm när du är där? [rolleyes]


   
Citera

Jag bryr mig faktiskt inte. Men skulle nog inte kunna säga att jag vantrivs i vart fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu går jag iofs inte i skolan längre, men dom åren var de värsta i mitt liv och förstörde mig mentalt

jag dör hellre en fattig loser än någonsin sätter min fot i en skola igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proppen_:

Trivs du på din skola, känner du dej bekväm när du är där? [rolleyes]

jodå, helt okej fast utbildningen suger ju kuk.


   
SvaraCitera

När jag gick i skolan trodde jag att jag inte skulle kunna må sämre. Var ganska extremt utsatt för trackaserier och även en del våld.
Tror mig minnas när jag gick i nian som jag och en vän prickade ut i skolkatalogen vilka som var på oss värst. Vi kom upp till 40-50 personer.
Förhoppningarna var gigantiska att få komma bort ifrån den staden och få börja om på nytt. Sen visade det sig att människor är lika galna på andra ställen vilket resulterade i att jag aldrig gick gymnasiet.

Haha. Och idag är jag både arbetslös och knarkare. Så det kan gå! [bigsmile]


   
SvaraCitera

helt okej i skolan inte så bra i staden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Och idag är jag både arbetslös och knarkare. Så det kan gå!

Tycker de är förjävligt att skolan ska kunna påvärka ens liv så mkt, att andra männikor ska kunna få en att må så dåligt.. Fasst ibland sitter de kanke mkt i en själv hur man mår, men miljön runt om en är ju en stor och viktig del.
Men jag tycker iaf att skolan bore bli bättre, de är så många som känner sej obekväm osv i skolan och pgr av de skolkar-ingen utbildning-arbetslös-deprimerad-knarkare, kanske lite starkt men..


   
SvaraCitera

Proppen_:

de skolkar-ingen utbildning-arbetslös-deprimerad-knarkare, kanske lite starkt men..

Dock har knark ingenting med depression att göra, gullet. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Dock har knark ingenting med depression att göra, gullet

Nej jag vet 🙂 men jag tror dom flästa förstår vad jag försöker säga.. hoppas jag


   
SvaraCitera

Jag går inte i skolan, men jag trivdes när jag gjorde det. Kanske för att jag inte brydde mig och ingen brydde sig om jag brydde mig eller inte. Det var slappt, man kunde umgås med vänner hela tiden.

Bör nämnas att jag inte fick något slutbetyg i gymnasiet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag uppriktigt sagt tål inte samhällets normer, således så är det gamla vanliga skolsystemet väldigt tröttsamt och obekvämt. Fast uppgifter i allmänhet känns lärorikt.


   
SvaraCitera

Jajamän. En riktigt bra skola, synd bara att det här är sista terminen.. Kommer sakna alla jag kände från skolan.


   
SvaraCitera

jag jobbar men jag trivs på mitt jobb =)


   
SvaraCitera
Gifted

Proppen_:

Trivs du på din skola, känner du dej bekväm när du är där?

Tja, jag har eget skrivbord, dator och schysst stol, så jo [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vantrivs å försöker sabba skolan så mycke som möjligt innan den sista terminen i 9:an e slut...


   
SvaraCitera