Aviseringar
Rensa alla

Trivs du?


B3ll4

Nej, typ alla mina lärare är hemska [no-no] men ifall man tänker bort dem, isåfall trivs jag [y]


   
SvaraCitera

jag trivs bra, så roligt som skolan nu kan bli


   
SvaraCitera

Proppen_:

Trivs du på din skola, känner du dej bekväm när du är där? [rolleyes]

Absolut. Att spela hockey kombinerat med att vara tvungen att läsa på högskola är det bästa som finns!


   
SvaraCitera
Hando

Man överlever väl [smile]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Högstadiet var förjävligt blev grymt mobbad, kunde inte slappna av en sekund eftersom jag när som helst kunde få vad som helst kastat på mig, eller någon som gick bakom mig och slog mig i bakhuvudet.. det där skedde t.o.m mitt framför lärarna på lektionerna och dom gjorde inget!

Det har lede till att jag nu har svårt att ha folk bakom mig, jag har ÄNNU svårare att koncentrera mig på skolan eftersom jag har ett tvång att hålla koll på vad alla i rummet befinner sig och om det kommer in någon ny person i rummet. Att ha den kontrollen går ju inte precis ihop med skolarbete!

Men på skolan jag går nu trivs jag jätte bra även om jag nu är skoltrött som fan!


   
SvaraCitera

Proppen_:

Nej jag vet 🙂 men jag tror dom flästa förstår vad jag försöker säga.. hoppas jag

Antar det.


   
SvaraCitera

Jag trivdes jävligt bra på gymnasiet. Även på universitetet.


   
SvaraCitera

Nej, fyfan för den och alla där.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

trivs.


   
SvaraCitera

För det mesta


   
SvaraCitera
smisk

Trivs i klassen, men resten av eleverna är skit.


   
SvaraCitera
elinc

Jafan, älska min skola! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proppen_:

Trivs du på din skola, känner du dej bekväm när du är där? [rolleyes]

Stortrivs i skolan

Trivs i klassen

Ha någon att vara social med... det är lite bristande, men jag har inte så höga krav på livet [cheers]


   
SvaraCitera