Aviseringar
Rensa alla

Trodde alla killar ville ligga....


Ämnesstartare

Jag var nyss på en fest där jag träffade en kille. Vi pratade en del men inget mer där. Jag fick sova hos honom och jag förväntade mig att vi skulle ligga. Men när vi väl ligger halvnakna i hans säng och jag ger ut alla signaler för att jag vill ligga, så gör han inget! Det slutar med att vi bara ligger och håller om varandra och pratar hela natten. Inte så dumt det heller men ändå... Innan jag drar därifrån på morgonen så frågar han om mitt nr.

Är det någon som kan förklara vad som är den här killens grej? Killar brukar väl inte orka dra med en tjej hem bara för att mysa?


   
Citera
Ämnesetiketter

fördomar är sannerligen förödande ibland.
Alla är inte likadana, så enkelt är det.


   
SvaraCitera

1234zxcv:

?

Grejen är att alla killar inte är likadana.
Inte ens killar som verkar vara likadana som liknande man träffat innan är likadana.

Sen kan det varit att han inte kände för att ligga just då.
Eller att han kände sig konstig.
Vad vet jag.

Sen kan man KOMMUNICERA med ORD och inte bara handling.


   
SvaraCitera

JAHA MEN VARFÖR KUNDE INTE DU TA INITIATIV DÅ!?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

JAHA MEN VARFÖR KUNDE INTE DU TA INITIATIV DÅ!?!

JAG TOG JU FÖR FAN AV MIG BH:N OCH TRYCKTE PATTARNA MOT HONOM, MEN INGEN JÄVLA RESPONS!

måste vart bög


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

Men käre värld [sad]

Varför tog du då inte initiativet då? Han var väl lika blyg som du. Eller så var du inte blyg utan bara dum och tror att alla killar är likadana. Eller så ville han inte ligga.


   
SvaraCitera

Han kanske blev avtänd av ngt


   
SvaraCitera

nån gubbe sa till mig att kvinnor är mycket kåtare än män


   
SvaraCitera

isola:

Han kanske blev avtänd av

1234zxcv:

PATTARNA


   
SvaraCitera

Varför tror du att alla killar vill ligga? Han kanske tänkte "ok vi är fulla och jag vill inte att nån av oss ska ångra sexet imorn så jag chillar för jag är ju inte tankeläsare"

Istället för att öppna bhn och jeansen kanske du skulle öppna käften [y]


   
SvaraCitera

1234zxcv:

JAG TOG JU FÖR FAN AV MIG BH:N OCH TRYCKTE PATTARNA MOT HONOM, MEN INGEN JÄVLA RESPONS!

att visa att du vill ligga är inte att ta initiativ.

1234zxcv:

måste vart bög

mmmh, alla som inte vill ligga med dig är homosexuella, så är det.


   
SvaraCitera

Alla killar som inte vill ligga med mig är gay eller dumma i huvet för jag är oemotståndlig


   
SvaraCitera

fick han stånd? du skulle ha tryckt in hans kuk i dig ba[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag försökte ta intiativet genom att kyssa honom och allt det där.. och då blev jag väl förbannad och tänkte fan, om han inte visar nått jävla intresse så skiter jag i det. jag vände mig om och igga honom men då kramade han bara om mig igen och sen låg vi sådär hela natten.

det konstigaste är att han vill träffas igen


   
SvaraCitera