Aviseringar
Rensa alla

Trodde att jag kommit över honom


Ämnesstartare

För lite mer än två år sen hade jag en grej med en kille, blev askär i honom men sen slutade han höra av sig. Det var sjukt hårt gjort, och det tog ungefär ett år innan det slutade göra ont. Sen klarade jag av att bli facebookvän med honom och vi har också snackat lite grann, väldigt sällan dock, på chatten. Han skaffade tjej för ett tag sen och jag kände mig nästan glad för hans skull.
Men så inatt så drömde jag att vi var ihop, och vaknade helt förtvivlad. Och arg, trodde verkligen att det var okej och att han inte skulle göra ont mer, men det gör han.
Hur ska jag få bort honom? Vi har ingen kontakt, förutom att jag ser honom på facebook (och han ser väl mig där också antagligen), så jag vet inte vad jag mer kan göra.


   
Citera
Ämnesstartare

Sluta sova, för då kommer du aldrig mer drömma om honom[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska uppfinna medicin mot sånt där när jag blir gammal och klok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ska uppfinna medicin mot sånt där när jag blir gammal och klok

Do it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You can't do anything [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

You can't do anything

[surprised][cry]


   
SvaraCitera

dölj honom på facebook


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer nog ha glömt drömmen och känslorna om några dagar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta bort honom som vän på facebook och låt tiden gå. det går över, lovar


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Hade tagit bort honom som vän överallt.

Kortsiktig lösning som inte löser något, men gör alltid så om jag inte vill bli påmind om någon speciell person.


   
SvaraCitera

För att vara helt ärlig...
Känslor för ens ex kommer ALDRIG att försvinna HELT.
Det kommer alltid finnas en liten bit utav honom i dig - bara att den minskas hela tiden , bit för bit. (även om han bara är 1% kvar)

Bara för att du drömde om honom betyder inte att du fortfarande älskar/vill ha honom tillbaka.

Det kanske bara var lite minnen som var kvar etc.

Du kan nog vara vän med honom, och såsom det verkar - har du faktiskt kommit över honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

Hade tagit bort honom som vän överallt

Men jag vill ju ändå se vad han gör och så (och lite om han gör slut med sin tjej) [sad]

prinoto:

Bara för att du drömde om honom betyder inte att du fortfarande älskar/vill ha honom tillbaka.

Fast jag vill nog väldigt gärna ha honom igen, vi skulle passa så bra ihop nu tror jag, bättre än förut. Men som du säger, så känner jag mig inte lika ledsen över det idag, men det har alltid funnits en känsla av att jag vill att han ger mig en chans till.


   
SvaraCitera

prinoto:

För att vara helt ärlig...Känslor för ens ex kommer ALDRIG att försvinna HELT.

tror dig ej.
tror det där är ytterst individuellt


   
SvaraCitera

loom:

Men jag vill ju ändå se vad han gör och så (och lite om han gör slut med sin tjej)

ärligt talat, han har redan visat att han är ett jävla svin, att han gör slut med sin tjej förändrar absolut ingenting


   
SvaraCitera