Aviseringar
Rensa alla

trodde inte d skulle vara så bland feminister på um men uppenbarligen? aja fattar ej vf jag ens blir förvånad


Ämnesstartare

kvinnlig feminist som uttrycker åsikt->respons från annan kvinnlig feminist= 🙂
manlig feminist som uttrycker åsikt->respons från kvinnlig feminist= ågu du e bäst i världen

ni behöver inte ens diskutera d här är bara en pytteliten upplysning ni bör vara medvetna om

idioter undanbedes

puss hej


   
Citera

feminism i ett nötskal, det är aldrig bra oavsett vad
tack för upplysningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:
feminism i ett nötskal, det är aldrig bra oavsett vad
tack för upplysningen

har du inte läst trådstarten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:
feminism i ett nötskal, det är aldrig bra oavsett vad
tack för upplysningen

d här handlar ju om vad individer väljer att göra men vill man smutskasta ngt ser man hellre individernas reaktioner som en del av ett större sammanhang :PPppPPP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite som med "duktiga" Fridolin här:  http://www.aftonbladet.se/debatt/article19273381.ab
Står mig upp i halsen


   
SvaraCitera

amsi: har du inte läst trådstarten?

jodå, lyckades ju summera det rätt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det går att ha berättigade synpunkter på beteendet men samtidigt så är det ju helt naturligt, så sammanfattningsvis: bra tråd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gissar att en del manliga feminister kommit till den slutsatsen och klär sig i fårakläder för uppmärksamheten från kvinnorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
det går att ha berättigade synpunkter på beteendet men samtidigt så är det ju helt naturligt, så sammanfattningsvis: bra tråd.

vf naturligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
gissar att en del manliga feminister kommit till den slutsatsen och klär sig i fårakläder för uppmärksamheten från kvinnorna

nä tkr d är kvinnornas fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: gissar att en del manliga feminister kommit till den slutsatsen och klär sig i fårakläder för uppmärksamheten från kvinnorna

gissar lika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: nä tkr d är kvinnornas fel

tycker det är allas fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vf naturligt?

att någon som man i mindre utsträckning förväntar sig ska göra något genererar mer positiv överraskning än någon som man i större utsträckning förväntar sig ska göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livets fel

förstår inte hur någon kan be till någon gud, om jag trodde på gud skulle jag hata aset : D


   
SvaraCitera