Aviseringar
Rensa alla

Trodde vi kunde vara vänner?


Ämnesstartare

Vad menar en tjej när hon säger så? Vi har aldrig egentligen varit nära vänner eller umgåtts särskilt mycket. Men jag frågade en dag om hon ville gå ut med mig men då blev hon upprörd. Sa att hon aldrig varit intresserad av mig.

Varför detta skapar problem i mitt huvud är att hon tidigare har bjudit ut mig på fika. Och hon var dessutom påväg att bjuda hem mig till sin lgh, dock blev det inte av eftersom hon var för trött och lite sjuk den gången. Sen rann det ut i sanden. Jag undrar om det inte kan vara så att hon bara är sugen på mig sexuellt, men att hon blir upprörd när jag försöker vara romantisk med henne?

Fungerar endel tjejer så att de inte är intresserade av något seriöst. Och det kan vara därför backar därför när jag försöker intressera mig för henne? Hon frågade när jag tänkte bjuda ut mig "är du intresserad av mig på något annat sätt?" Vad menas med det?

Anledningen till att jag blev lite mer seriös var att vi inte hade träffats på ett tag. och jag kände att jag behövde göra något mer än att bara vara som en kompis för henne. Men det verkar inte som hon uppskattade det. har dock på känn att hon kanske ville ha sex med mig, men backade eftersom jag blev för på?

Vad tror ni?


   
Citera

vissa tjejer blir lite rädda när de upptäcker att någon av motsatt kön visar för stort intresse just för att det är så jobbigt att vara en heartbreaker.

Mvh gedigna erfarenheten


   
SvaraCitera

Det är för att slippa säga "du är dum i huvudet för jag vet inte ens vad jag själv tänker"


   
SvaraCitera

Det är ju sånt man bara säger, typ.


   
SvaraCitera

Nothing but empty words


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

Vad tror ni?

Tjejer som inte vågar släppa till hålet, byt. Citat från populärmusik från vittula. ligger något i det.


   
SvaraCitera

x_marty:

Tjejer som inte vågar släppa till hålet, byt.

tycker att folk som resonerar så kan täppa till hålet


   
SvaraCitera

isola:

tycker att folk som resonerar så kan täppa till hålet

Trams.


   
SvaraCitera

x_marty:

Trams.

menart


   
SvaraCitera

isola:

menart

Indeed.


   
SvaraCitera