Aviseringar
Rensa alla

Trög......


Ämnesstartare

När jag lixom runka kommer jag jävligt sent, typ ibland tar det 20 minuter innan jag kommer. Förut tog det bara 5 minuter eller mindre men asså vad kan det vara[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kudos!


   
SvaraCitera
time
 time

humanoid_boy:

När jag lixom runka kommer jag jävligt sent, typ ibland tar det 20 minuter innan jag kommer. Förut tog det bara 5 minuter eller mindre men asså vad kan det vara

Varför är detta ett problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Varför är detta ett problem?

Asså när jag camrunkar så äre alltid jag som kommer sist och det är så sjukt pinsamt att just alltid jag kommer sist. Typ mina polare får alltid vänta och aa man märker på dom att dom tröttnar[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

humanoid_boy:

Typ mina polare får alltid vänta

Är du seriös? Varför ens visa/runka i cam? Det är ju privat. Jag antar att du inte tycker om det, du blir stressad och är nervös och då kan det ta tid. Man ska göra det i lugn och ro och antar att det går bättre när man har bättre koll och kan koncentrera sig.

Testa att göra det själv, utan att visa i cam asså och se om det gör någon skillnad.


   
SvaraCitera

du har nog blivit jävligt dålig ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla på porr om du inte redan gör det. Funkar för mig[smile]


   
SvaraCitera

humanoid_boy:

Asså när jag camrunkar så äre alltid jag som kommer sist och det är så sjukt pinsamt att just alltid jag kommer sist. Typ mina polare får alltid vänta och aa man märker på dom att dom tröttnar

hahah vinner den som kommer först eller ?[confused][party]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Varför är detta ett problem?

Image


   
SvaraCitera
time
 time

RakatKadaver:

Ain't

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera

Det är vell inge problem för met tar det i snit 30-40 minuter.och runka även om jag totar på porr och har jag sex tar de cr 1-2 timmar eller så hållaer jag på tils tjejen ber en sluta inte altid så kull men heldre det en nån 5 min kille de skule va pinsamt att trefa en tjeje och komma efter 5 min så du borde va glad att du blivit sån de går hemhoss tjejerna [y]


   
SvaraCitera