Aviseringar
Rensa alla

Trösta mig


Ämnesstartare

Jag behöver bli tröstad Ledsen Någon som vill trösta mig? Jag kan trösta tillbaka om det behövs Söt


   
Citera
Ämnesstartare

kram 🙁

det är synd, ibland behöver man verkligen få en kram o veta att någon ser en. Jobbigt när det känns som att man är helt ensam, vilket man kanske känner även om någon finns där och tröstar en. Svårt 🙁 

önskar att ja var hemma just nu 

jättedum tanke

men då hade ja typ byggt massa saker för att få komma bort från alla dumma tankar

du kanske kan bygga något

ett slott

kanske du är slottet

ett litet hål i muren

dags att reparera!

lite silvertejp

o ba wooho hel igen

vi måste hitta livets silvertejp 🙁 

jättemycket kramar!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: jättemycket kramar!!

Gud vilket fint inlägg, gjorde mig lite rörd Rodnar

Precis så det känns också fast jag skulle aldrig nånsin kunna uttrycka mig så.

Tack <3

Vill hitta livets silvertejp 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Skickar massa tröst. Lite själviskt för jag behöver själv bli tröstad. Är i känslouppror efter att ha sett Catching fire + senaste avsnittet Family Guy(!) och känner mig lipfärdig vilket jag nästan aldrig gör vanligtvis.

Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Skickar massa tröst. Lite själviskt för jag behöver själv bli tröstad. Är i känslouppror efter att ha sett Catching fire + senaste avsnittet Family Guy(!) och känner mig lipfärdig vilket jag nästan aldrig gör vanligtvis.

Kram!

Tack 🙂

Om du vill kan du prata ut här? 🙂 Var det något speciellt med filmen och family guy eller? Och hur var Cathing Fire förresten! Gillar böckerna men tyckte första filmen var sådär och hade gärna sett tvåan men ingen vill gå med mig 🙁


   
SvaraCitera

patrick bateman:
Jag behöver bli tröstad Ledsen Någon som vill trösta mig? Jag kan trösta tillbaka om det behövs Söt

HjärtaHjärta

Jag gjorde precis slut med min pojkvän, skulle behöva en kram eller två :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan: Jag gjorde precis slut med min pojkvän, skulle behöva en kram eller två :/

Usch vad jobbigt 🙁 vill du prata ut lyssnar jag gärna (hur mycket hjälp det nu är men ah Glad ) Hjärta

Du kan få tre cyberkramar iaf! och en kram bild 🙂

Cyber_hug.gif


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Usch vad jobbigt 🙁 vill du prata ut lyssnar jag gärna (hur mycket hjälp det nu är men ah Glad ) Hjärta

Du kan få tre cyberkramar iaf! och en kram bild 🙂

Åh gulledu! Tack Hjärta Kan ta det privat om du vill.. Men varför är du nere? :/Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

patrick bateman: Om du vill kan du prata ut här? 🙂 Var det något speciellt med filmen och family guy eller? Och hur var Cathing Fire förresten! Gillar böckerna men tyckte första filmen var sådär och hade gärna sett tvåan men ingen vill gå med mig 🙁

Filmen var helt fantastisk, alltså: jag som knarkat böckerna och nästan andats in sidorna tyckte mycket om ettan, men jag har träffat väldigt många som inte uppskattade den, både folk som läst böckerna och inte. Tvåan var magnifik. Det var touchy feely hela vägen igenom och jag tror att den skulle ha gjort sig jättebra som en helt egen film, alltså utan ettan som uppbyggnad. Hoppas på att få sambon att kolla på den, för han tyckte så illa om ettan att vi inte såg mer än åtta minuter av den tillsammans, men jag tror han skulle gilla CF.

Family guy var superchockerande för de dödade en huvudkaraktär och det ser ut att vara permanent men ingen vet mer ännu. 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Är lite irriterad på mig själv över att bli så bestört över en tecknad serie men man humaniserar väl allt man är bekant med förr eller senare.


   
SvaraCitera

sommargåvan:

HjärtaHjärta

Jag gjorde precis slut med min pojkvän, skulle behöva en kram eller två :/

Jag med, så jag vet hur det känns. Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sommargåvan: Åh gulledu! Tack  Kan ta det privat om du vill.. Men varför är du nere? :/

Haha varsågod Hjärta Ja skicka bara pm om du vill prata om det, lyssnar gärna Glad Kan ta det privat med om du vill lyssna 🙂 fast beror väl typ pga folk...

time: Filmen var helt fantastisk, alltså: jag som knarkat böckerna och nästan andats in sidorna tyckte mycket om ettan, men jag har träffat väldigt många som inte uppskattade den, både folk som läst böckerna och inte. Tvåan var magnifik. Det var touchy feely hela vägen igenom och jag tror att den skulle ha gjort sig jättebra som en helt egen film, alltså utan ettan som uppbyggnad. Hoppas på att få sambon att kolla på den, för han tyckte så illa om ettan att vi inte såg mer än åtta minuter av den tillsammans, men jag tror han skulle gilla CF.

Family guy var superchockerande för de dödade en huvudkaraktär och det ser ut att vara permanent men ingen vet mer ännu. 🙁

Oj! Det låter ju asbra 🙂 hört att många sagt att det ska vara riktigt bra och bättre än ettan som jag egentligen gillade tills själva spelen började då det kändes lite fjantigt och jag avskydde den skakiga kameran...fast måste erkänna att jag med knarkade böckerna Rodnar blev retad för det 🙁 så även om jag inte gillade ettan är jag taggad på denna! Haha du får tvinga honom! Man får ju offra sig lite för varandra Glad

Oj...det låter ju konstigt. Undrar vem Förvirrad Läste förresten idag att han som gjorde rösten till hunden Brian dog i bilolycka! Ledsen

time: Är lite irriterad på mig själv över att bli så bestört över en tecknad serie men man humaniserar väl allt man är bekant med förr eller senare.

Haha så är det faktiskt, på gott och ont. 


   
SvaraCitera

Och en kram till dig också förstås, PB! Hoppas du mår lite bättre snart, vad det än är som har hänt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Och en kram till dig också förstås, PB! Hoppas du mår lite bättre snart, vad det än är som har hänt.

Tack! Hjärta Blir nog bättre snart så är väl ingen större fara, känner mig lite ensam bara 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Gud vilket fint inlägg, gjorde mig lite rörd Rodnar

Precis så det känns också fast jag skulle aldrig nånsin kunna uttrycka mig så.

Tack <3

Vill hitta livets silvertejp 🙁

RodnarHjärtaHjärta


   
SvaraCitera