Aviseringar
Rensa alla

Trösta mig


terrormat:

Jag med, så jag vet hur det känns. Kram!

Nyligen? åh :/ Kramar tillbaka! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

RodnarHjärtaHjärta

Du är så djup fasiken! SötHjärta


   
SvaraCitera

sommargåvan:

Nyligen? åh :/ Kramar tillbaka! Hjärta

För en vecka sedan ungefär. Det känns fruktansvärt men det blir bättre - både för dig och för mig. Du får PM:a mig om du vill vara ledsen med någon som förstår känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Du är så djup fasiken! SötHjärta

hahahahåh tänker bara på fel sak (TACK MYNONA SOM FÖRSTÖRT)

men det var en jättefin komplimang när jag tänker rätt tror jag Rodnar tack så mycket RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: hahahahåh tänker bara på fel sak (TACK MYNONA SOM FÖRSTÖRT)

men det var en jättefin komplimang när jag tänker rätt tror jag  tack så mycket

Haha det där kändes busigt!

Haha varsågod, ja det känns som en fin och lite annorlunda komplimang. Sällan jag säger så till någon SötRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha det där kändes busigt!

Haha varsågod, ja det känns som en fin och lite annorlunda komplimang. Sällan jag säger så till någon SötRodnar

åååh då betyder de ju extra mycket ! Rodnar
ska kopiera o spara RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*erbjuder kraaam*


   
SvaraCitera

terrormat:

För en vecka sedan ungefär. Det känns fruktansvärt men det blir bättre - både för dig och för mig. Du får PM:a mig om du vill vara ledsen med någon som förstår känslan.

Ja, tack! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken: åååh då betyder de ju extra mycket ! 
ska kopiera o spara

Haha aww! Rodnar Vad glad jag blir! Mycket gladHjärta Tack Söt Du har hjälp här med dina fina kommentarer så det känns bättre Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox: *erbjuder kraaam*

Tackar och tar emot! GladHjärta


   
SvaraCitera
time
 time

patrick bateman: Läste förresten idag att han som gjorde rösten till hunden Brian dog i bilolycka

Nä det var Brian själv i serien, Seth mår bra Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Nä det var Brian själv i serien, Seth mår bra

Hahaha!! Jisses vad jag är trög Rodnar jag såg bara den jäkla rubriken på Aftonbladet och trodde att han dog på riktigt! Jäkla skittidning som ska luras hela tiden. 
Puh! Det var ju en lättnad iaf. 


   
SvaraCitera
time
 time

patrick bateman:

Hahaha!! Jisses vad jag är trög Rodnar jag såg bara den jäkla rubriken på Aftonbladet och trodde att han dog på riktigt! Jäkla skittidning som ska luras hela tiden. 
Puh! Det var ju en lättnad iaf. 

Trodde samma sak först, fick panik, skulle inte ha kollat senaste avsnittet på ett par dagar än om det inte vore för deras artikel. Dumbladet. Arg Kunde ha besparat mig några tårar.

För övrigt såg vi just säsongsavslutningen i Weeds (säsong 6) och jag grät ögonen ur mig för jag klarar inte av att se en förälder lämna ett barn i något sammanhang överhuvudtaget. Är så himla känslig idag. Tycker jättesynd om stackars iste som måste hantera mig när jag är såhär.


   
SvaraCitera
time
 time

Förresten, nu är jag himla ohövlig, men varför behöver du tröst? Vill du prata om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Trodde samma sak först, fick panik, skulle inte ha kollat senaste avsnittet på ett par dagar än om det inte vore för deras artikel. Dumbladet.  Kunde ha besparat mig några tårar.

För övrigt såg vi just säsongsavslutningen i Weeds (säsong 6) och jag grät ögonen ur mig för jag klarar inte av att se en förälder lämna ett barn i något sammanhang överhuvudtaget. Är så himla känslig idag. Tycker jättesynd om stackars iste som måste hantera mig när jag är såhär.

Ja dumma Aftonbladet ska alltid ställa till det för alla 🙁 Känns ibland som de gör allt med flit...

Gjorde weeds tanten det? Taakig hon är 🙁 haha ja du verkar haft det jobbigt och verkar ha varit rätt mycket gråtande. Hoppas det går över snart 🙂

time: Förresten, nu är jag himla ohövlig, men varför behöver du tröst? Vill du prata om det?

Haha! Det är lugnt 🙂 blir ofta såhär i såna här trådar att massa annat får fokus, undrar vad det kan bero på. Om du orkar prata kan du ju skicka pm om du vill, vågar inte berätta för mycket öppet Rodnar fast mest är det för att jag känner mig så himla ensam 🙁 och så är jag lite arg. 


   
SvaraCitera