Aviseringar
Rensa alla

Trösta mig


Ämnesstartare

dazed: Känns som en bra stad att dricka glögg i.

Ska trösta mig med det när jag är där, tack:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av mina närmsta vänner pluggade på en folkhögskola i Östersund hela förra året, hon sa att det var jättemysigt och vackert där! Kommer dock bli kallt om vintrarna, men du får se till att köpa ordentliga raggsockor osv. Hehe. Oroa dig inte, Östersund verkar hur fint som helst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ska trösta mig med det när jag är där, tack:)

Har lyssnat aningen för mycket på Hugger i Sten på sistone så glögg är allstädes närvarande för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Har lyssnat aningen för mycket på Hugger i Sten på sistone så glögg är allstädes närvarande för mig.

Vad har glögg med det att göra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: kallt om vintrarna,

Fått den varningen från pappa som pluggat i Härnösand, som inte ligger så högt som Östersund :'( är optmistisk kring det men bör inte vara det med tanke på att jag nu vaknar om nätterna pga. kylan fastän jag har 2 täcken + 2 tröjor på mig. Men lär överleva i vilket fall som helst:)

snoret: En av mina närmsta vänner pluggade på en folkhögskola i Östersund hela förra året, hon sa att det var jättemysigt och vackert där! Kommer dock bli kallt om vintrarna, men du får se till att köpa ordentliga raggsockor osv. Hehe. Oroa dig inte, Östersund verkar hur fint som helst!

😀 ty<3 Finns det många butiker där (kollade att det finns men kanske kollat fel lr ngt)? Kan du fråga henne om det var dyrt att åka buss också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vad har glögg med det att göra? 

Det är de inledande (jävligt bra) raderna det rör sig om.

"Jag dricker glögg
Med balkong dörren öppen inatt"

Jag vet inte om det är en medveten produktplacering från Lasses sida men på mig funkar det jävligt bra iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag vet inte om det är en medveten produktplacering från Lasses sida men på mig funkar det jävligt bra iaf.

Det gör det nog på mig med:) tack, ska lyssna när jag sitter vid min dator(y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Det gör det nog på mig med:) tack, ska lyssna när jag sitter vid min dator(y)

Det gör du jävligt rätt i tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle du inte avregistrera?

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5ive: Skulle du inte avregistrera?

Vad menar du & vem är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5ive:
Skulle du inte avregistrera? 

Känns som att du också är en sån :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Känns som att du också är en sån :p

Vadå en sån? som mig? :O:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Vad menar du & vem är du?

Du skrev det i en tråd häromdagen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hört mycket positivt om Östersund. En vän till mig brukar åka dit ibland, ska tydligen vara en ganska lugn och fridfull liten stad men ska även ha ett ganska maffigt centrum där det är fullt ös och då har du tio min gångavstånd dit. Beroende på vart du håller till självklart men det var så han beskrev det iallafall.

Ahem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

norrland är ju bäst. Schhhhh.

N


   
SvaraCitera