Aviseringar
Rensa alla

Tröstätning på G


Självklart:

Nej men jag ORKAR INTE.

Jag vill bara säga till dig att du inte kommer må bättre av att fortsätta äta så där. Imorgon ska du äta näringsrikt och mycket riktig mat till lunch och middag. Men en dag eller ibland så gör det ju inget. [smile]


   
SvaraCitera

låter mums [party]


   
SvaraCitera

så fail. tröstätande är ett misslyckande.


   
SvaraCitera

Självklart:

Vad tror ni?

jag förstår inte riktigt hur du har kunnat dricka enbart ett glas mjölk till det där. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

jag förstår inte riktigt hur du har kunnat dricka enbart ett glas mjölk till det där.

Tröstätning på gång var rubriken! Detta var vad jag plockat fram för att sedan hugga in på.

Uppdatering: Smörgåsarna är slut, chipsen var inte så goda som jag trodde. Ca 7 kakor är uppätna. Mjölken är i princip orörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart:

Vad tror ni?

Skitsamma, du är nog ändå smal som en pinne och inbillar dig att du är fet och ser ful ut. Viktigt att skilja mellan dom två orden.
Eller så är det jag som har spenderat för mycket tid runt jämnåriga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Skitsamma, du är nog ändå smal som en pinne och inbillar dig att du är fet och ser ful ut. Viktigt att skilja mellan dom två orden.
Eller så är det jag som har spenderat för mycket tid runt jämnåriga...

Vart någonstans i den här tråden nämner jag något om vikt?
Handlar tröstätande automatiskt om kroppsliga komplex?


   
SvaraCitera

fyfan hade spytt, men kör på du


   
SvaraCitera

Självklart:

Detta var vad jag plockat fram för att sedan hugga in på.

jamen, saksamma! [no-no]
isåfall förstår jag inte hur du hade tänkt dig få ner allt det där till enbart ett glas mjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärleksmums:

isåfall förstår jag ju inte hur du hade tänkt dig få ner allt det där till enbart ett glas mjölk. :c

Haha, det har jag inte alls funderat på! Det är inte så att jag tar fram två glas med mjölk, jag tar heller inte fram mjölkpaktet så den blir ljummen. Enkelt: Behövs det påfyllning fixar jag det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart:

Vart någonstans i den här tråden nämner jag något om vikt?
Handlar tröstätande automatiskt om kroppsliga komplex?

Spelar väl ingen roll om du nämner det eller inte. Jag förstår bara inte problemet. Du äter, är det dåligt på nåt sätt? det är ungefär som att säga att det är trädet som är problemet och inte blixten som slog ner det.

Nejnej, som sagt, jag har bara spenderat för mycket tid runt jämnåriga. ''ÅH JAG ÄR SÅ FET!!'' när dom väger 50 kilo och under, till slut så blir man bara så jävla trött på det. Tyvärr gick det ut över din tråd.

Vad är ditt riktiga problem da? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

fyfan hade spytt, men kör på du

Ja, jag kan ju erkänna att jag faktiskt tappat suget. Kakorna går ner sakta men säkert, men resten, förutom smörgåsarna, finns kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Du äter, är det dåligt på nåt sätt?

Vart har jag nämnt att ätande skulle vara dåligt?


   
SvaraCitera

låter gott, men jag mår typ illa av att käka "godis" istället för riktig mat en hel dag. dessutom är ju en kebab godare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart:

Vart har jag nämnt att ätande skulle vara dåligt?

Du skrev en tråd om att du tröstäter i motgångar och problem, då ser jag det som ett problem... fast du kanske går till posten när du vill koka te också. Vad vet jag.


   
SvaraCitera