Aviseringar
Rensa alla

trött jag är!!!! SJ KONDUKTÖREN gör INTE saken bättre >.<


Ämnesstartare

Gunvald:

närå, men han var snigg.

haha som Gunvald [blush]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

haha som Gunvald [blush]

skulle precis säga det [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

skulle precis säga det [surprised]

great minds think alike [cool].. haha okej min hon var då i nte snyygish hon var bara dryg i ONdÖAn snyfft [cry]


   
SvaraCitera

notfallingapart:

great minds think alike [cool].

[crazy]

notfallingapart:

haha okej min hon var då i nte snyygish hon var bara dryg i ONdÖAn snyfft [cry]

haha otur[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

har ni träffat på en dryg sj konduktör? tell me about it....

konduktör = på roslagsbanan, saltsjöbanan osv. kontrollant =tunnelbanan, tror du menar kontrollant[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

konduktör

åkte tåg.. jag är tröötishh men joo var nog kontrollant [smile][smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

haha otur[wink]

nej tur.. fick åka gratis [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

kontrollant

dom kan vara dryga, särskilt på natten


   
SvaraCitera

ja.
jag hade betalat via internet en gång, men biljettautomaten funkade inte, då tyckte konduktören att jag skulle betala resan en gång till, ca 300kr [n]
edit, hatar SJ förövrigt. Deras tåg är alltid försenade, för det mesta är det proppfullt så att man får sitta i gången eller flytta på sig varje resa. + att deras kaffe är äckligt


   
SvaraCitera

notfallingapart:

nej tur.. fick åka gratis [cute]

får jag göra varje gång [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

dom kan vara dryga, särskilt på natten

ja alltså såhär händer de hela. Jag och en polare ska åka till Uppsala tillsammans... vi åker 17:11 tåget vilket är överfullt. de är kö till biljett automaten vilket vi inte kommer hinna så vi springer på tåget (står där ett tag tills de talar om att de avgår vilken minut som helst), och sätter oss längst bak i överklass för fans inte plats någon annan stans.

När vi är I knivsta så kommer en kontrollant eller ja.. whatever. Hon frågar om biljet min polare undrar varför vi inte kan sitta där han menar på att han redan har betalat för en plats och sen att de inte har något till är ju inte hanns problem. Men så tycker inte hon så vi går ut därifrån för att slippa betala typ ja vad de kostar med första klass.

Så frågar hon mig efter biljett jag har ju ingen för han inte köpa tyvärr var typ 30 pers före mig i kön. Men jag tjafsar inte om de utan blockar fram de hon vill ha. Så råkar de vara så att hennes maskin som hon tar betalt med inte funkar, då säger hon.. HAHA jag återkommer. [crazy][crazy][crazy] fan kan hon inte bjuda på de ist.. hon kom ju inte ens sen ju.... fatta onödigt drygt. Är ju bara för sj har monopol de kan göra sådär.

blir så sur på sj asså.. så passar de inte tider med... missade möte jag hade bara för att deras tåg inte gick [mad].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

blir så sur på sj asså.. så passar de inte tider med... missade möte jag hade bara för att deras tåg inte gick .

bil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

bil?

jag har inte körkort [n] dessutom går de långsammare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

dessutom går de långsammare.

inte om jag kör [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

inte om jag kör [y]

du får var amin taxi chaffis [blush]


   
SvaraCitera