Aviseringar
Rensa alla

Trött på allt.


Ämnesstartare

Detta suger. Jag är 20 år gammal, har inget jobb, ingen lägenhet, ingen flickvän, inte något. Jag får inga pengar från försäkringskassan eller någonstans, och har aldrig fått, så jag kan inte göra något heller...

Får inte ens ett sketet jobb där man rensar ogräs eller vafan som helst, men jag har ändå inte dåliga betyg eller något sådant. Enda chansen till en någorlunda meningsfull tillvaro verkar vara genom högskolan, men jag vet såklart inte vad jag vill plugga där. Vad ska jag ta mig till?! Suck..

Säkert fler som har det som jag?


   
Citera
Ämnesstartare

jag är sysselsatt men vet hur det är, jag saknar allt annat som finns i ett normalt liv[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan ju börja med enstaka universitetskurser, som verkar tillräckligt intressanta? Du behöver inte ta så många för att få tillgång till csnbidraget...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då har du ju iaf något medans allt annat är förlorat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag är sysselsatt men vet hur det är, jag saknar allt annat som finns i ett normalt liv

vad gör du åt det då? Tror att det skulle mer meningsfullt om jag bara fick ett jobb, så jag har något att göra under dagarna i alla fall.

Bluff:

Du kan ju börja med enstaka universitetskurser, som verkar tillräckligt intressanta? Du behöver inte ta så många för att få tillgång till csnbidraget

Ja, tanken har slagit mig..men det är ju inte förrän höstterminen. Kommer bli galen om jag inte ska göra något vettigt förrän dess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonymitet:

vad gör du åt det då? Tror att det skulle mer meningsfullt om jag bara fick ett jobb, så jag har något att göra under dagarna i alla fall.

har försökt med allt under typ hela mitt liv. Men ska jag vara ärlig så har jag börjat ge upp lite.

För mig betyder det väldigt mycket att jobba för då känner jag att jag faktiskt duger till någonting, efter alla andra misslyckanden.


   
SvaraCitera
Creep_

jag känner mig också som en skit! Har inte ork till något, är alltid trött. Skolan går skit. Jag känner mig ständigt ensam. Vill bara ha en perfekt tjej. Mitt humör går upp och ner som en jävla sinuskurva, blir glad för massa småsaker och blir ledsen som ett litet barn av småsaker. Känner att jag behöver hjälp.

Sover hela tiden, e alltid trött. Snittar ca 12 timmar sömn per dag. Har inte motivation till annat.

Allt jag vill e att ha en tös (tänker ofta tillbaks på mitt ex), känns som att allt skulle lösa sig då. Men jag börjar tvivla på att hon finns. Varje helg träffar jag nya tjejer men det skiter sig varje gång.....ingen duger. Jävla skit . Vill gå på dagis nu , inget att bekymra sig över. Jävla sprit förstärker denna ångesten !

Borde jag boka tid till UM ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creep_:

Sover hela tiden, e alltid trött. Snittar ca 12 timmar sömn per dag

Du är 20 år skärp dig.
7-8 h sömn ska man ha! Skapa en bra dygnsrytm, Gå och lägg dig kl 23 och gå upp ca 06/07. Ät nyttigt och regelbundet och håll blodsockernivån på jämn balans hela dagen så blir man pigg. Det är fan vetenskaplig fakta och det vet du också. Så varför gör du inte det?

Och ang ditt EX så vet jag hur den känslan är. Och den SUGER!
Sluta se tillbaka och se framåt istället!
Plugga, jobba, flytta och skaffa dig en miljö där DU trivs. Skaffa tjej och längre fram när du känner dig mogen familj. Det är det du ska se fram emot. En familj.

Det här är säkert saker du redan vet men kanske bra att få höra det igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TRIFOOORCEEEE
_
▲ ▲


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är vuxen, utbilda dig istället för att vara lat och snylta på dina mesiga päron.
Jag skulle aldrig acceptera att försörja mitt vuxna lata barn.


   
SvaraCitera
Creep_

MikaelH:

Du är 20 år skärp dig.
7-8 h sömn ska man ha! Skapa en bra dygnsrytm, Gå och lägg dig kl 23 och gå upp ca 06/07. Ät nyttigt och regelbundet och håll blodsockernivån på jämn balans hela dagen så blir man pigg. Det är fan vetenskaplig fakta och det vet du också. Så varför gör du inte det?

MikaelH:

Och ang ditt EX så vet jag hur den känslan är. Och den SUGER!
Sluta se tillbaka och se framåt istället!
Plugga, jobba, flytta och skaffa dig en miljö där DU trivs. Skaffa tjej och längre fram när du känner dig mogen familj. Det är det du ska se fram emot. En familj.

Tack[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Welcome to life >,<


   
SvaraCitera

Ett jobb på tidningsbärarna är inte helt svårt att få. Fick mitt jobb rätt snabbt. Har en lön på 10 000 kr i månaden jobbar menllan 02.00- 05.00 vilket inte länge. Eller så läser du en eller 2 kurser.


   
SvaraCitera

Om du gillar natur och sådant läs då kursen Microbiologi. då får du natur a fysik a biologi a betyg genom att bara läsa en kurs på 50 timmar.


   
SvaraCitera