Aviseringar
Rensa alla

trött på allt


time
 time

Maxwinner:

vill ge upp allt och starta om på nytt

Meh, du som är så bra. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Man jobbar.

går inte direkt att jobba sig nånstans eller utan utbildning. enda jobben man får är skitjobb som man inte kan komma nånstans med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Meh, du som är så bra.

tack...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är det för bögsnack..........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vad är det för bögsnack..........

håll käften! [no-no]

am i going to have to slap ya?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

håll käften! [no-no]

har du blivit jude eller? [shake]


   
SvaraCitera

Om man inte är säker på exakt vad man ska göra för att börja om osv kan man alltid bara ta en liten paus, åk iväg någonstans på semester och gör saker du gillar att göra, eller något sådant. Eller res bara runt, typ tågluffa.

Och när man väl reser runt kanske man hittar stället där man vill starta om på nytt.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

avregga

+

Jonnybravo91:

Flytta

har gjort det ena av det 2 ggr, fungerade mkt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

går inte direkt att jobba sig nånstans eller utan utbildning. enda jobben man får är skitjobb som man inte kan komma nånstans med

Tror du har en rätt fördomsfull syn på "skitjobb".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror du har en rätt fördomsfull syn på "skitjobb".

beror väl på vad folk vill göra i livet men jag hade inte varit nöjd med att packa lådor på willys i resten av livet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

beror väl på vad folk vill göra i livet men jag hade inte varit nöjd med att packa lådor på willys i resten av livet

Med tiden kan du mycket väl få ta över butiken, var så det gick för min chef som började i samma position jag själv är i nu, alltså vanligt butiksbiträde.

Allt beror på vad du har för ambitioner och hur mycket du är villig att jobba för dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

vill ge upp allt och starta om på nytt. hur gör man?

Önskar att jag visste.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

avregga?[confused]

HAHAHAHAHA åh [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Med tiden kan du mycket väl få ta över butiken, var så det gick för min chef som började i samma position jag själv är i nu, alltså vanligt butiksbiträde.

Allt beror på vad du har för ambitioner och hur mycket du är villig att jobba för dem.

ja men vem vill äga willys då? inget stort det heller

och jag har svårt att tro att nån utan utbilding som börjar jobba som varuplockar eller vad det heter på willys en dga kan ta över stället. lär väl ta minst en 40 år eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

och jag har svårt att tro att nån utan utbilding som börjar jobba som varuplockar eller vad det heter på willys en dga kan ta över stället. lär väl ta minst en 40 år eller så

Pröva 15-20.

Jonnybravo91:

Allt beror på vad du har för ambitioner och hur mycket du är villig att jobba för dem.

patrick bateman:

ja men vem vill äga willys då? inget stort det heller

Jo, det är rätt stort. Med stor lön också.


   
SvaraCitera