Aviseringar
Rensa alla

Trött på allt..


Ämnesstartare

Så jävla trött på mitt liv.
Jag har förlorat mina bästa vänner mot några som jag trodde var bättre.
Nu har jag inga vänner bara falska äckliga som jag tvingas vara med för jag inte vill vara ensam i skolan.
Och jag gillar en kille som gillade mig men nu gillar han någon annan, men han
Kollar fortfarande in mig. Han försökte att prata med mig men jag dissade honom för var för rädd för att prata.
Jag tror det är hans kompisar som tvingar han att prata eller något för att de vet att jag gillar honom.
Det känns lite som han försöker göra mig avundsjuk för när han håller på med tjejer brukar han kolla på mig, eller är det bara jag som tror det?
Jag är så jävla trött på falska personer och killar.Hur ska jag komma över honom? Jag vill inte gilla han!!
Hur ska jag strunta i alla och sköta skolan? Snälla jag behöver verkligen hjälp. Ett litet tips hjälper.


   
Citera

   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Problemlösning.

[love]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Problemlösning.

Alltid! [love]


   
SvaraCitera

Det blir bättre. Försök prata med någon vuxen du litar på.


   
SvaraCitera

Shieeet, är med om typ precis samma sak..det där med killen stämmer in så jävla perfekt på min situation med (bara att han inte har sagt att han gillar en annan, men han visar det). Är i lite samma läge med vännerna osv, ganska likt i alla fall 😛
Har tyvärr inga bra tips att komma med, men förstår dig..det är inte kul [shake]
Men det hjälper nästan alltid att prata med någon.


   
SvaraCitera

Människor är äckliga, men var lugn du har god tid på dig att vänja dig vid eller ändra på din livssituation. Gör bara vad du själv vill. Om du inte kan ignorera de självmant så föreslår jag hörlurar med musik på högsta volym.


   
SvaraCitera

jag saknar lite att vara 14 år


   
SvaraCitera