Aviseringar
Rensa alla

trött på invandrare?


Compton GangztaH:

Tänkte mer på att det är tackvare kunderna som gatuköken finns kvar, no money - no streetukitchen.

a du tänker så


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Idioter (ni alltså)


   
SvaraCitera

ett


   
SvaraCitera

alla är trötta på invandrare


   
SvaraCitera

Jag är trött på allt och alla, så det är svårt att sätta en siffra... 8 kanske [y]


   
SvaraCitera

10000000000000000000000000000


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag är less på svenskar.? åtminstone oftare än motsatsen.

Samma här, om jag måste vara trött på nån är det fan svenskarna jag är trött på. Ett gäng personlighetslösa gnällspikar hela högen. Ut med packet!


   
SvaraCitera

Jag är trött på invandring inte invandrare. Sen är jag trött på idiotiska individer som inte kan sköta sig, invandrare eller ej.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Samma här, om jag måste vara trött på nån är det fan svenskarna jag är trött på. Ett gäng personlighetslösa gnällspikar hela högen. Ut med packet!

Ingen vill ta emot dem....


   
SvaraCitera

4.

Dock vara för att det är en chilenare i klassen som har slagit ner mig 4 gånger. [n]


   
SvaraCitera

Homunculi:

Ingen vill ta emot dem....

Sant. [bigsmile] Men det bryr vi oss inte om så länge vi inte behöver se dem smutsa ner vår finna renrasiga miljö! Finns ju trots allt svenskar som begår brott så därför tycker jag det är bäst att vi gör oss av med hela högen så jag inte behöver gå runt och vara rädd eftersom mina fördomar om hela den svenska folkgruppen såklart gäller alla utan undantag.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Sant. [bigsmile]Men det bryr vi oss inte om så länge vi inte behöver se dem smutsa ner vår finna renrasiga miljö! Finns ju trots allt svenskar som begår brott så därför tycker jag det är bäst att vi gör oss av med hela högen så jag inte behöver gå runt och vara rädd eftersom mina fördomar om hela den svenska folkgruppen såklart gäller alla utan undantag.

Men tänk på vad svennarna kan göra, pitepalt och dylik ursvensk mat.[blush]


   
SvaraCitera

Jag skulle inte säga att jag är trött på invandrarna som grupp, jag är trött på personer som inte sköter sig och även invandringspolitiken.


   
SvaraCitera

Imgood:

Hur trött är du på invandrarna på skala 1-10?

1

det är dom som inte kan anpassa sig som är jobbiga [no-no]


   
SvaraCitera