Forumet - Trött på livet?

Trött på livet?

2452 0 39

Spana också in:

Man ska inte lyssna alltför mycket på deprimerande musik som Kent, det är lite triggande, faktiskt. [cute] Har varit och känner en del som varit i jobbiga perioder, men de går över för mer eller mindre alla, man tror inte på det när man hör det så egentligen tjänar det väl inte till att jag skriver det, men ändå. Tappa inte hoppet.
kevlarsoul:

Har du lyssnat på kent någongång? Jag menar, på riktigt. Deras texter kan lyfta, de är så jävla begåvade.

Vad pretentiöst det där lät, men ja, jag har lyssnat och lyssnar på Kent, deras musik må vara lyftande, men den muntrar inte upp precis, det är ingen JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD JAG SKA LYSSNA PÅ KENT NU, riktigt, fast jag kanske har fel, talar bara av egen erfarenhet.

kevlarsoul:

Det enda folk säger är att "allt kommer bli bra", men hur ska man kunna tro på dem?

Tror du att de bara ljuger? Nej det är inte 100% säkert att det stämmer i allas fall, men i majoriteten av fallen gör det. Finns många saker man kan göra, t.ex. börja träna eller finna någon fritidssysselsättning, prata med någon eller antidepressiva.