Aviseringar
Rensa alla

trött på singel liv


Ämnesstartare

hej jag varit singel snart bli 2 år och svårt att hitta nån seriöst hur kan göra att nån komma mitt liv med full kärlek 


   
Citera
Ämnesstartare

Har varit singel i 26 år. Man vänjer sig.


   
SvaraCitera
reben

regga singeldejting himla bra sida vet jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta det lugnt, varför stressa så? Än har du många år kvar. + 2 år är liksom inte speciellt mycket.


   
SvaraCitera

Prata med folk, visa intresse, bli kär osv! 


   
SvaraCitera
Draug

2 år är ingenting. Du har många år av förtvivlan kvar att leva.


   
SvaraCitera

Som sagt, två år är ingenting. Det bästa du kan göra är ju att se till att träffa folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt att du varit singel i TVÅ ÅR, det är ju jättelänge! måste vara fruktansvärd försök se om nån vill bli ihop med dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rekommenderar badoo Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Instämmer med skribenten ovan. Badoo är bra.


   
SvaraCitera
shelly

Det kommer när man minst anar, det ingen idé att be om upptagna tjejers kik och nummer på UM. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det suger rätt hårt.

S3ON:
rekommenderar badoo Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Det suger rätt hårt.

Har du varit där som kille? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har du varit där som kille? 

Ja, jag är ju kille. Jag följde flera umares råd att gå med i nätdejting sidor. Och nu har jag varit medlem i några månader. Ger nada och bara massa spam, falska användare och junk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, jag är ju kille. Jag följde flera umares råd att gå med i nätdejting sidor. Och nu har jag varit medlem i några månader. Ger nada och bara massa spam, falska användare och junk.

badoo är trollsidan number one 

undrar hur stor andel brudar som hänger där och är seriösa, typ 5%, resten män som trollar som tjejer eller tjejer som trollar som tjejerGalen


   
SvaraCitera