Aviseringar
Rensa alla

Trött på smala människor


Ämnesstartare

Alltså seriöst är jag sjukt trött på alla mina kompisar som är smala. De går och gnäller och klämmer på sina så kallade "valkar" och klämmer på sina "gigantiska" lår. Jag är själv liksom lite knubbig och jag har ibland lätt att acceptera det men jag mår så jävla dåligt när alla smala tjejer därute gnäller på sina kroppar.

Se det så här, när folk ser er ser de en hälsosam människa "smal = hälsosam", när de ser mig går de och undrar om jag är på väg till donken. Jag var hos ungdomsmottagningen och skulle få p-piller, när den feta tanten tog mitt BMI var hon tvungen att påpeka att jag var lätt överviktig, tror hon inte att jag fattar det?

Och ni slipper leva med att er pojkvän sitter och klämmer på er gigantiska feta rumpa medan han knullar en kropp som aldrig slutar dallra.

SÅ GNÄLL FAN INTE! NI ÄR MER ACCEPTERADE ÄN KNUBBIGA MÄNNISKOR!!

(64 kg, 185 cm lång och försöker att gå ned mer)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

bomullstussen:

(64 kg, 185 cm lång och försöker att gå ned mer)

hoppsan råkade skriva fel på längden, haha jag är 158 cm lång och väger 64 kg) [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

GNÄLL FAN INTE!


   
SvaraCitera

bomullstussen:

er pojkvän sitter och klämmer på er gigantiska feta rumpa medan han knullar en kropp som aldrig slutar dallra.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Och ni slipper leva med att er pojkvän sitter och klämmer på er gigantiska feta rumpa medan han knullar en kropp som aldrig slutar dallra.

är han hiphoppare?


   
SvaraCitera

bomullstussen:

Och ni slipper leva med att er pojkvän sitter och klämmer på er gigantiska feta rumpa medan han knullar en kropp som aldrig slutar dallra.

[tard]


   
SvaraCitera

ser 2 alternativ:

1.hatar du att vara överviktig, gör något åt det
2. skaffa bättre självförtroende

el ok, nr 2 behöver du oavsett vad du väljer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhm.. Det är förjävligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om dina kompisar är smalare än du så är de lika mycket offer för ganska keffa ideal. Antingen så söker de uppmärksamhet eller så mår de dåligt i onödan.

Känner du att det är jobbigt att inte vara i form så är det inte så himla svårt egentligen att börja käka sundare och träna, men det är nog ännu bättre om du lär dig acceptera läget först. Uppenbarligen så ju din kropp uppskattad av åtminstone din pojkvän liksom, lär dig uppskatta den själv också och tänk inte så mycket på dina kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

är han hiphoppare?

haha no way, jag faller inte för sådana människor [wink]

Blivande_japan:

1.hatar du att vara överviktig, gör något åt det

Saken är ju att jag tränar röven av mig, jag får ingen ro om jag inte äter mindre än 1000 kalorier och springer varje dag.

Rymdpirat:

Även om dina kompisar är smalare än du så är de lika mycket offer för ganska keffa ideal.

Det är mer accepterat att vara smal, sorry men så är det.

Rymdpirat:

Uppenbarligen så ju din kropp uppskattad av åtminstone din pojkvän liksom, lär dig uppskatta den själv också och tänk inte så mycket på dina kompisar.

Jamen det är ju sjukt hur han ens kan tycka om den, vem fan vill knulla fläskberg? Mitt mål är att väga 54 kg ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Det är mer accepterat att vara smal, sorry men så är det.

Det är ju det jag säger, även de som är normalsmala blir ju intalade att man borde vara ännu smalare.

bomullstussen:

Jamen det är ju sjukt hur han ens kan tycka om den, vem fan vill knulla fläskberg? Mitt mål är att väga 54 kg ungefär.

Inte så sjukt, människor gillar olika. Bara att acceptera. Kan vara nyttigt att ha ett mål att sträva efter, men var försiktig med hur du tänker. Börja träna och äta sundare om du mår bättre, men drar du på dig en ätstörning på kuppen så är det inte värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

men drar du på dig en ätstörning på kuppen så är det inte värt det.

den enda anledningen som håller mig ifrån att svälta mig själv är min pojkvän, för jag vill inte förlora honom. Han är mitt allt och hans syster har redan haft det så jag vill inte liksom "rub it in his face". Men hade jag varit singel hade jag satsat på svält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Men hade jag varit singel hade jag satsat på svält.

Jättedumt. Ät nyttigt och spring/gymma. Läs på lite näringslära, svält är aldrig en hållbar lösning.


   
SvaraCitera

Gillar när killen klämmer hårt tag om rumpan när vi har sex. Någonting att ta i, liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så du menar att alla som är smala i jämförelse med dig ska hålla käften? men om en smal människa får mer respekt är det du som ska hålla käft, eller hur? det är ren förtryckarlogik.

nej. 170cm 53kg och jag ser mig en som smal utan normalviktig.

gillar tjocka tjejer, de ger ingen konkurrens.


   
SvaraCitera