Aviseringar
Rensa alla

Trött på smala människor


Ämnesstartare

mopsen:

170cm 53kg och jag ser mig en som smal utan normalviktig.

[sad][sad][love]

ont du verkar ej överviktig, herregu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

så du menar att alla som är smala i jämförelse med dig ska hålla käften?

ja gärna när de umgås med mig för de vet mycket väl att jag är större än dom. Och jag vill påpeka att deras valkar är som att grabba tag om huden på min handled. Det liksom sitter ingen logik i att säga att man är fet om man låt oss säga är 160 lång och väger 54 kilo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Ät nyttigt och spring/gymma. Läs på lite näringslära, svält är aldrig en hållbar lösning.

Äh har prövat det redan, tar för lång tid. Jag använder ju den metoden nu men ja..... den tar evigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

ed mig för de vet mycket väl att jag är större än dom. Och jag vill påpeka att deras valkar är som att grabba tag om huden på min handled. Det liksom sitter ingen logik i att säga att man är fet om man låt oss säga är 160 lång och väger 54 kilo.

så du vill ha logik i vad som sägs? folk talar oavbrutet från när de vaknar tills när de somnar ska alla uttalanden vara begrundade, analyserade och välartikulerade? det är som att du försöker säga att det finns någon mening till denna existens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Äh har prövat det redan, tar för lång tid. Jag använder ju den metoden nu men ja..... den tar evigheter.

Då gör du fel. Och resultat ska ta lite tid, sluta ge upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

det är som att du försöker säga att det finns någon mening till denna existens.

Jag säger att det inte finns någon logik i att säga att du är tjock när du inte är det.

Rymdpirat:

resultat ska ta lite tid, sluta ge upp.

Ja och fram till dess? För den delen tror jag att min röv aldrig kommer bli liten, liksom jag är rätt smal i midjan men den där jävla fettoröven försvinner inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Ja och fram till dess? För den delen tror jag att min röv aldrig kommer bli liten, liksom jag är rätt smal i midjan men den där jävla fettoröven försvinner inte.

Fram tills dess får du nöja dig med tanken att du gör något åt problemen. Du kan inte göra ett halvtaskigt försök till en sundare livsstil och sedan avfärda hela grejen med "äh har prövat det redan". Det funkar inte så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rymdpirat:

Fram tills dess får du nöja dig med tanken att du gör något åt problemen

egentligen förstår jag inte varför vi kom in på min träning nu egentligen. Jag ville ju mest påpeka det irriterande momentet när mina smala kompisar står och klämmer på sina kroppar och säger att de är tjocka när jag står bredvid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

ag säger att det inte finns någon logik i att säga att du är tjock när du inte är det.

eller då kan du inse att subjektivet är mer relevant än vad vetenskap har klassats som sant. och du säger säger självkritiska saker helt dragna ur proportion där du är på det humöret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

och du säger säger självkritiska saker helt dragna ur proportion där du är på det humöret.

Ja det är väl klart att jag är kritisk mot mig själv också. Bättre det så att folk slipper påminna mig, då kan de hålla käften istället för de vet att jag är medveten om min kropp själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liksom palla klaga sålänge man inte ser ut såhär. (Ja det är min mage och jag jobbar på den för fullt.[tired]

Snapshot_20120201_1.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bomullstussen:

Ja det är väl klart att jag är kritisk mot mig själv också. Bättre det så att folk slipper påminna mig, då kan de hålla käften istället för de vet att jag är medveten om min kropp själv.

de är väl medvetna också?
om de finner sig själv för stora
så är det så
och de uttrycker det.


   
SvaraCitera

bomullstussen:

Liksom palla klaga sålänge man inte ser ut såhär. (Ja det är min mage och jag jobbar på den för fullt.

fyfan vad fet du är

Dold text: nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CaithSith:

nej

nej jag är väl inte tjock men ändå


   
SvaraCitera

bomullstussen:

nej jag är väl inte tjock men ändå

Hur tror du de som ser ut såhär känner sig när du kallar dig fet?
Image


   
SvaraCitera