Aviseringar
Rensa alla

Trötthet vid sex... hjälp!


Ämnesstartare

tjenare har ett litet problem som kommit nu på senare dagar.. efter o ha jobbat ca 50 timmar i veckan o knappt träffat sin flickvän så är det rätt självklart att båda vill få till det på fredagkvällen. men de e där mitt problem kommer in, jag är alltid så sattans trött vilket är tråkigt för oss båda, förr kunde vi (utan o skryta) hålla på i 2-3 timmar utan o vara trötta nån av oss. men numera är ja alltid trött av mig. vet inte om de bara är vintern o dess mörker eller om jobbet tar rätt hårt på en? hade varit kanon om någon här kunnat hjälpa mig me nått tips, kanske nått energigivande preparat eller något?. tacksam för svar..


   
Citera
Ämnesetiketter

Du börjar bli gammal, orken tar slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha skitsnack! vet att hantverkaryrket tar hårt på energibufferten men sålänge apparaten e stel så.


   
SvaraCitera

jag blir utmattad efter typ 5-10 min *kondition*[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

jag blir utmattad efter typ 5-10 min *kondition*

Stackars japanen [sad]


   
SvaraCitera

Fisherman90:

vet att hantverkaryrket tar hårt på energibufferten men sålänge apparaten e stel så.

😛


   
SvaraCitera

Nintendo:

Stackars japanen [sad]

mer synd om mig får träningsväk[mad][blush]


   
SvaraCitera

klart du är trött om du jobbar 50h/vecka.


   
SvaraCitera

Alltså. Vem över 15 vill ens ha sex kontinuerligt i tre timmar?


   
SvaraCitera

mediakatt:

Alltså. Vem över 15 vill ens ha sex kontinuerligt i tre timmar?

Pratade du och mörknos inte om tjacksexmaraton när jag träffade er eller har jag drömt ihop detta?


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

Pratade du och mörknos inte om tjacksexmaraton när jag träffade er eller har jag drömt ihop detta?

Jag tänkte på utan inverkan av centralstimulerande substanser. Och helvete vad fulla vi måste varit om vi pratade om det. Vi är rätt pryda av oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett lyckligt par som verkligen vet hur man tillfredsställer varandra vill ha sex mer än 20 minuter som är standard, mediakatt.

enhimmelskdrog, tack för sympatin där, då kanske du har en lösning också? på nått märkligt sätt känner ja mig helt utslagen hela helgen, fester o sånt finns där sällan lust o ork till o om dagarna är man för upptagen för o ägna tid till varandra.


   
SvaraCitera

Fisherman90:

20 minuter som är standard

Nej, det är det inte. Tre timmar är dessutom inte mer än 20 minuter, det är nio gånger så mycket som 20 minuter. Men vill du nödvändigtvis ha sex så länge får du väl jobba mindre eller börja dricka mängder av kaffe.


   
SvaraCitera

kan du inte bara lite diskret ta en redbull + 1 koffeintablett innan?[rolleyes] som en kortsiktig lösning iaf


   
SvaraCitera

Fisherman90:

ett lyckligt par som verkligen vet hur man tillfredsställer varandra vill ha sex mer än 20 minuter som är standard, mediakatt.

Nej :S Då hinner man ju börja fundera över vädret, vad man ska äta till middag och grejer. Jag kan inte heller tänka mig att det är fysiskt skönt att ha sex i timmar. iofs beror det på hur mycket penetrerande sex ni då sysslar med.
men.. aj?


   
SvaraCitera