Aviseringar
Rensa alla

Troligtvis för kort "sträng"


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft sex, men det kommer troligtvis hända relativt snart då jag precis skaffat tjej som verkar smått sexgalen.

Jag är 16 år och har självklart onanerat en hel del i mitt liv, dock aldrig haft sex av något slag. Jag har aldrig riktigt tänk på det förrän på senaste, men jag börjar bli lite orolig om jag har för trång förhud. Eller, egentligen är det inte förhuden som är för trång, utan det är strängen som sätter stopp. Vid full erektion sätter strängen stopp ca 1-2 cm nedanför ollonet. När min penis dock bara har "halvt" stånd eller inget alls fungerar det hur bra som helst att dra tillbaks.

Behöver jag omskäras? Jag har hört fasliga historier om hur strängen på vissa gått av och det har blivit en jävla massa liv, blod och pinsamheter.
Jag vill bara säker innan jag försöker mig på något. Dels för att jag är jävligt kär i tjejen och dels för att vi går i samma klass. Skulle inte vara jättetrevligt att träffa en tjej som det hänt något sånt med i tre år till.

VÄLDIGT tacksam för svar då hon kommer hit och "sover" här i imorgon.. [bigsmile]


   
Citera

krokano:

"sover"

[wink]

men säg det till henne, typ "min sträng verkar vara för kort men let's give it a try!"


   
SvaraCitera

Gå till ungdomsmottagningen eller vårdcentralen om du är orolig


   
SvaraCitera

Skär av den bara. Sådana hemskheter som penisar borde inte finnas ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow. [tired]


   
SvaraCitera

krokano:

Behöver jag omskäras? Jag har hört fasliga historier om hur strängen på vissa gått av och det har blivit en jävla massa liv, blod och pinsamheter.

Det där hände mig en gång faktiskt. Som sagt blev det ett jävla liv, men typ 2v senare var det bara att köra. Testa, jag lovar att du lär känna om strängen är för kort.


   
SvaraCitera

krokano:

då jag precis skaffat tjej som verkar smått sexgalen.

Skaffa tjej utan att provcykla? Ajabaja! Kan stå dig dyrt! Tänk om hon enbart vill ha bajssex!


   
SvaraCitera

Floppsen:

Skaffa tjej utan att provcykla? Ajabaja! Kan stå dig dyrt! Tänk om hon enbart vill ha bajssex!


   
SvaraCitera

gör det på något sätt ont? eller är du bara rädd att det inte ska vara estetiskt tilldragande? eheh


   
SvaraCitera

krokano:

strängen på vissa gått av

Det händer ibland. Men det är inte alls farligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, det gick fan svinbra.
Tack ändå!


   
SvaraCitera

varsågod


   
SvaraCitera