Aviseringar
Rensa alla

Trolljägarna


Aschberg Hjärta


   
SvaraCitera

Fan vilken pajas Hult är som tror att kvinnans ex är en pålitlig källa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Såg också avsnittet, tycker den där hult förtjänar mer till "straff" än de där ynka 10k.. Sicket pantat jävla sattyg alltså.

Det håller jag fullkomligt med dig om. Känns äckligt att flera av mina "vänner" i Västervik (jag bor ju i Norrköping nu) det senaste dygnet gillat en status som uppmanar Hult att fortsätta med det han gör och liknande.


   
SvaraCitera
Kudhos

Så sjukt tråkigt hur folk beter sig bakom skärmarna. Bra att det tas upp till ytan. Trots att jag inte påverkas så värst av näthatet när jag blivit utsatt, så vet jag att det finns flera som blir det. Speciellt yngre som inte riktigt inser att internet är inte "ett fint och trevligt ställe fullt med trevliga och snälla människor". Jag tappar inte respekten för folk lätt, men en sak som får mig att tappa respekt för någon är ifall de näthatar/nätmobbar. 

Ska se på programmet bakis på söndag tänkte jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enligt någon på Flashback hade den där Hult misshandlat en 14-årig tjej också. vet dock inte om det är sant. 

ska se avsnittet senare ikväll tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Såg också avsnittet, tycker den där hult förtjänar mer till "straff" än de där ynka 10k.. Sicket pantat jävla sattyg alltså.

Han får en fin CV då han ska söka jobb iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
Aschberg Hjärta

Namnlös_5.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Namnlös_5.jpgHjärta

älskar blicken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasus90: enligt någon på Flashback hade den där Hult misshandlat en 14-årig tjej också. vet dock inte om det är sant.

Det vet jag faktiskt ingenting om. Själv har jag fått höra av gemensamma vänner och bekanta att han är ganska "blyg" i verkligheten om man jämför med hans internetprofil. Jag tycker att det är komiskt hur han i Trolljägarna säger att det är helt fel att kalla någon man inte känner "slyna" eller "hora" när han kallat mig det; och det efter att programmet spelades in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

13135.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

älskar blicken

Hahah ja, hade fan aldrig vågat kaxa mot Aschberg. 

Sitter och kollar på avsnittet nu, när de sa att Hult gjorde en tråd på flashback var jag bara tvungen att gå in och kolla och tråden fanns kvar. Så jäkla patetisk. Men folk har värsta diskussionen nu och folk försvarar typ Hult, finns fan inget hopp för mänskligheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hahah ja, hade fan aldrig vågat kaxa mot Aschberg. 

Sitter och kollar på avsnittet nu, när de sa att Hult gjorde en tråd på flashback var jag bara tvungen att gå in och kolla och tråden fanns kvar. Så jäkla patetisk. Men folk har värsta diskussionen nu och folk försvarar typ Hult, finns fan inget hopp för mänskligheten.

Hahaha, inte jag heller! Träffade på honom för ett tag sedan och var tvungen att ge honom en kram. Då hade han inte den där blicken, åtminstone.

Just ja, den tråden måste jag läsa igenom. Jo jag vet, och flera av dem är folk jag känner vilket känns ganska obehagligt. Förstår verkligen inte vad folk tänker med ibland! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking: Hahaha, inte jag heller! Träffade på honom för ett tag sedan och var tvungen att ge honom en kram. Då hade han inte den där blicken, åtminstone.

åååh mysiigt!

absentthinking: Just ja, den tråden måste jag läsa igenom. Jo jag vet, och flera av dem är folk jag känner vilket känns ganska obehagligt. Förstår verkligen inte vad folk tänker med ibland!

Men fy 🙁  Folk tänker med lilltån tydligen. 

här är den:  https://www.flashback.org/t2245223

Gillar att han säger, "Jag är helt oskyldig" för att sedan gå hem och göra den tråden.


   
SvaraCitera

Jag tyckte avsnittet var bra. hoppas att dom följer upp vad som händer med trollen efter programmet osv. 


   
SvaraCitera

Reeeetooo: bland annat hult verka ju bara helt jävla mentalt efterblivna.

S3ON: Sicket pantat jävla sattyg alltså.

ni är medvetna om att ni låter precis som "trollen" i programmet just nu va?


   
SvaraCitera