Aviseringar
Rensa alla

tror att jag har mensvärk


Ämnesstartare

S3ON:

trodde du alltid har haft d

jag har en veckas menstruation och ont i en vecka vid ägglossning, så jag har ont ungefär halva månaden. dina försök till att vara rolig lyckas inte. om du inte passar dig kommer du få en blodig tampong hemskickad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag har en veckas menstruation och ont i en vecka vid ägglossning, så jag har ont ungefär halva månaden. dina försök till att vara rolig lyckas inte. om du inte passar dig kommer du få en blodig tampong hemskickad.

Men du är alltid så sur jue Ledsen


   
SvaraCitera

S3ON:

Men du är alltid så sur jue Ledsen

det kanske beror på att omgivningen är pissig


   
SvaraCitera

"har du mens eller" kommer aldrig någonsin leda till "hihi ja drf är jag sur på dig" för man är inte sur för att man har pms, man är sur på nån för att den beter sigsom en jävla idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

det kanske beror på att omgivningen är pissig

kan göra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men du är alltid så sur jue Ledsen

om du visste hur jävla mycket jag fått gå igenom under de senaste två åren, och speciellt de senaste månaderna så skulle du inte säga någonting. jag är inte sur, jag är förbannad och hemskt ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

"har du mens eller" kommer aldrig någonsin leda till "hihi ja drf är jag sur på dig" för man är inte sur för att man har pms, man är sur på nån för att den beter sigsom en jävla idiot

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

om du visste hur jävla mycket jag fått gå igenom under de senaste två åren, och speciellt de senaste månaderna så skulle du inte säga någonting. jag är inte sur, jag är förbannad och hemskt ledsen.

Vill du prata om det? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vill du prata om det? Ledsen

nej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

nej. 

Okej Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog också. Sådär lite molande kommer kanske idag eller imorgon eller nästa dag-känningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ågu tänk sen efter en vecka då hon ställer sig åt rätt håll
Gråter

Hahaha, nej fy 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ont som fan nu, och har inga värktabletter. är samtidigt glad över att min kropp börjar bli normal igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har också uhu


   
SvaraCitera