Aviseringar
Rensa alla

Tror du inte på tomten?


Ämnesstartare

tror ni inte på tomten.

Dåligt isf.


   
Citera

Axo_:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

han finns........


   
SvaraCitera

Axo_:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Kunde du inte formulerat det på så sätt att vi vanliga lekmän också kunde rösta utan att behöva använda 110% av vår hjärnkapacitet?

Vet ärligt talat inte vad jag ska rösta. Jag tror på tomten, är det då ja eller nej?


   
SvaraCitera

Axo_:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

men jag bruka ändå ställa ut en tallrik kakor och ett glas mjölk på julafton om jag skulle ha fel [blush]

samt några morötter till renarna, folk glömmer bort de ofta...


   
SvaraCitera

Axo_:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Det är Jesus barn.

BTW: Varför liger inte denna i religion och etik?


   
SvaraCitera
mynona

El Guaje:

Kunde du inte formulerat det på så sätt att vi vanliga lekmän också kunde rösta utan att behöva använda 110% av vår hjärnkapacitet?

Alldeles för komplicerat och invecklat språkbruk [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Kunde du inte formulerat det på så sätt att vi vanliga lekmän också kunde rösta utan att behöva använda 110% av vår hjärnkapacitet?

Meningen är ju att man ska få tänka lite, annars hade tråden inte varit något rolig ju!


   
SvaraCitera

mynona:

Alldeles för komplicerat och invecklat språkbruk

Men jag skrev inte det där själv. Det är en standardfras kopierad ifrån våran handbok som vi brukar klistra när vi inte förstår.


   
SvaraCitera
mynona

El Guaje:

Men jag skrev inte det där själv. Det är en standardfras kopierad ifrån våran handbok som vi brukar klistra när vi inte förstår.

Jag citerade dig som ett tecken på medhåll[wink]


   
SvaraCitera

mynona:

Jag citerade dig som ett tecken på medhåll

Aha då är jag med! Som du ser är jag ju inte det saltaste chipset i påsen. Men jag kämpar på!

Axo_:

Meningen är ju att man ska få tänka lite, annars hade tråden inte varit något rolig ju!

Rolig för de som förstår ja! Men jag är av åsikten att alla ska få vara med och leka.

Men jag har i alla fall röstat nu. Så nu kan jag släppa det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Rolig för de som förstår ja! Men jag är av åsikten att alla ska få vara med och leka.

Nej, jag är Fredrik Reinfeldts son, bara dom bästa ska få vara med och leka.


   
SvaraCitera

Axo_:

Nej, jag är Fredrik Reinfeldts son, bara dom bästa ska få vara med och leka.

Det är en dum åsikt tycker jag. Men jag har svårt att sätta mig in i situationen att min far har världens största panna så jag kan ju bara inte bli arg på dig. Jag kan bara beklaga och hoppas att han är snäll emot dig ändå.


   
SvaraCitera

Axo_:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Ser man din fråga som ett påstående, och inte en fråga, där man ska bestämma om man håller med eller ej, löser man hela tankestrulet utan en massa strul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är en dum åsikt tycker jag.

Det är en jättedum åsikt.

Men måste lyda farsan.


   
SvaraCitera