Aviseringar
Rensa alla

Tror du på spöken och vad har hänt?


Ämnesstartare

Hej jag undrar om du tror på spöken eller andar eller något om det någongång har hänt något som du tror var spökets fel eller osv?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej, inte vad jag kan minnas i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på andar, men inget har hänt.[y]


   
SvaraCitera

När jag var liten trodde jag på spöken. Det var kanske så att jag trodde på dem för att jag ville att de skulle finnas.

Väldigt mycket som hände sa jag var spökens fel då, men när jag tänker tillbaka på dem är det rätt tydligt att så inte var fallet.


   
SvaraCitera

Vet inte om jag tror på "Spöken" men något sånt. [blush] Hänt flera saker i vårat lilla hus. Men jag är den som blivit mest utsatt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på Kaj Morenius.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är ett spöke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den gröna tarminflammationen har hemsökt mig, jag känner mig inte trygg någonstans. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på andar, men jag tror inte att något som har hänt har vart en andes fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

den gröna tarminflammationen har hemsökt mig, jag känner mig inte trygg någonstans. [sad]

vet inte om jag ska referera vidare till zappa, eller x-files, eller en (uppenbarligen ickeexisterande) wikiartikel..........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michael Jacksons spöke fångades ju på film strax efter han dött, eller vad man nu ska tro på. Dom filmade i alla fall runt i hans hus och såg en svart skugga gå vid en spegel, lite läskigt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera