Aviseringar
Rensa alla

Tror hon är gravid..


Ämnesstartare

Hejsan , jag har ett problem .. (distansförhållande)

Jag och min tjej har haft sex , utan kondom sen första början .. Och nu , Så kom hon hem till mig .. Några få dagar efter att hennes mens har försvunnit.. Vi gör barn .. Morsan får höra ryktet att vi har haft sex utan mens , av någon andledning.. Så nu är hon gravid .. Morsan säger att hon inte får födda.. Helt emot , Säger att hon kommer säga till hennes morsa .. Och göra så vi inte kan träffas .. M.M

Och hon vägrar göra abort , Hon klarar inte av de.
Vet inte vad vi ska göra ? Vi vill ju ha barn , Men tror knappast vi är mogna .. Jag är 15 och är 14 .. Vi bråkar så mycke , Hon har vart otrogen en gång också .. När hon var i min stad.

Tack för hand.


   
Citera

marsbo:

sex utan mens

Rofl.


   
SvaraCitera

marsbo:

Tack för hand.

Rofl x2.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahaha

Så DJÄVLA många syftningsfel, haha.

*dör*

marsbo:

Morsan får höra ryktet att vi har haft sex utan mens , av någon andledning.. Så nu är hon gravid

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men sparka henne i magen ffs![shake]

Allt skulle ju gå åt helvete om ni fick barn nu! Och att ni bråkar och att hon varit otrogen verkar ju inte vara en bra grund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va fan skrattar alla för ? Jag är ju seriös?

Klorofyll:

marsbo: Morsan får höra ryktet att vi har haft sex utan mens , av någon andledning.. Så nu är hon gravid

när jag blir nyfiken står tiden still

Klorofyll:

marsbo: Morsan får höra ryktet att vi har haft sex utan mens , av någon andledning.. Så nu är hon gravid

när jag blir nyfiken står tiden still

För att Min tjej sa till min morsa .. Av någon okänd andledning :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erat förhållande [love][love] Jag blir fan avundsjuk xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahahahahahahahaha fy fan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marsbo:

sex utan mens

AHHAHAHA :DDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter bra det där... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marsbo:

Vi vill ju ha barn , Men tror knappast vi är mogna .. Jag är 15 och är 14

de felsta vettiga människorna vill ha barn, men de flasta vettiga skyddar sig när dem är såpass unga! med andra ord är inte du o din tjej så vettiga 😛 hoppas hon inte blivit gravid! för bådas eran skull.. har ni gjort graviditets test?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va är de här ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

marsbo:

Va är de här ?

man kan väl kort å gott säga att du har lyckats med något som brukar kallas "Epic Fail".


   
SvaraCitera

Barn är nog inte riktigt det bästa alternativet här, verkar finnas lite annat att ta itu med först... [rolleyes]


   
SvaraCitera