Aviseringar
Rensa alla

Tror jag är kär...


smisk
Ämnesstartare

...i Ruben [love][love][love][love][love][love]

http://ungdomar.se/qa.php?qa_id=7380


   
Citera

[sad]


   
SvaraCitera

Han är en riktig karlakarl den där Ruben [love]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Semi:

[sad]

tare lungt, du är fortfarande superduperkillen no 1 i mitt liv [wink][love]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker också att Ruben är helt underbar. Jag vill att han alltid ska finnas till hands närhelst jag behöver svar på livets alla frågor.

Ska gå och svepa i mig ett stort glas O'Boy nu, så att jag får mod att möta dagen.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Åtta:

Ska gå och svepa i mig ett stort glas O'Boy nu, så att jag får mod att möta dagen.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Jag vill ha Ruben som en iphone-app, så jag kan läsa hans visdomsord när jag tvivlar på mig själv.


   
SvaraCitera

vill ha honom [love]

Dold text: i mitt liv som stöd och support


   
SvaraCitera

smisk:

Jag vill ha Ruben som en iphone-app

best idea ever

älskar också ruben [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

smisk:

Jag vill ha Ruben som en iphone-app

Skentrevlig:

best idea ever

Fixa en lista med visdomsord så fixar jag biffen Dold text: fast till Android, för jag har varken en Mac eller en utvecklingslicens till iOS


   
SvaraCitera

Haha stort glas Oboy!


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Åtta:

fast till Android, för jag har varken en Mac eller en utvecklingslicens till iOS

[n]


   
SvaraCitera

Åtta:

Fixa en lista med visdomsord så fixar jag biffen Dold text: fast till Android, för jag har varken en Mac eller en utvecklingslicens till iOS

Vi behöver en sticky-Ruben tråd där alla kan fylla på [cute]


   
SvaraCitera

Han är bra på riktigt. [party][cheers]


   
SvaraCitera
smisk

   
SvaraCitera

... http://ungdomar.se/qa.php?qa_id=7461

*/ Många killar är oroliga för att deras snoppar är för små, men jag brukar svara att det inte bara handlar om storleken på snoppen när man har sex utan hur man använder resten av kroppen också. Kanske bör man påminna om att det finns killar som har så stora snoppar att det ibland kan bli svårt att genomföra ett samlag av det skälet. Vi som har det problemet måste då improvisera på vårt sätt 🙂


   
SvaraCitera