Aviseringar
Rensa alla

Tror jag blir bög?


du behöver inte va så kvick med att sätta ettikett på dig själv. Du är du och tänder på lite olika under tidens gång.
Detta:

respons:

Det är ju lite av en gråzon det där med sexualitet. Gör det som känns bra ba. [y]


   
SvaraCitera
sincan

Låter fan så. Välkommen till klubben!


   
SvaraCitera

Kör på det som känns bra bara, inge mer med det.


   
SvaraCitera

Kanelpojk:

Hej, jag är ny här men skulle vilja börja med att skapa en tråd.

jag har ett litet "problem" så att säga, jag har länge vetat att jag är bi men nu senaste månaden har jag pratat med en väldigt intressant kille.

Och helt plötsligt känner jag ingen som helst attraktion för den kvi

Kanelpojk:

Hej, jag är ny här men skulle vilja börja med att skapa en tråd.

jag har ett litet "problem" så att säga, jag har länge vetat att jag är bi men nu senaste månaden har jag pratat med en väldigt intressant kille.

Och helt plötsligt känner jag ingen som helst attraktion för den kvi

Kanelpojk:

Hej, jag är ny här men skulle vilja börja med att skapa en tråd.

jag har ett litet "problem" så att säga, jag har länge vetat att jag är bi men nu senaste månaden har jag pratat med en väldigt intressant kille.

Och helt plötsligt känner jag ingen som helst attraktion...för den kvi

skulle kunat var jag som skrev det [surprised]


   
SvaraCitera

fenixX:

skulle kunat var jag som skrev det

Bra, killsex är ändå bättre [wink]


   
SvaraCitera
mynona

Kanelpojk:

jag har länge vetat att jag är bi men nu senaste månaden har jag pratat med en väldigt intressant kille.

Och helt plötsligt känner jag ingen som helst attraktion för den kvinnliga kroppen

Det är inget märkligt med det, du har ju tydligen blivit väldigt fokuserad på en kille just nu. Kanske hade det varit samma sak om du blivit intresserad av en tjej. Strunta i etiketten och gör vad som känns bra. Bisexualiteten ger dig alla valmöjligheter i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera

Frippe96:

Bra, killsex är ändå bättre

fina erfarenheter från det eller? 😉


   
SvaraCitera

k1llar är bäst[cool]


   
SvaraCitera

Lev i nuet. Fundera inte så mycket över din sexualitet, kör på bara. Det kommer att pendla. Det gör det för de flesta.


   
SvaraCitera

fenixX:

fina erfarenheter från det eller? 😉

Ja [cute]


   
SvaraCitera

Frippe96:

Cit

lust och dela med dig av dem [cute]


   
SvaraCitera

fenixX:

lust och dela med dig av dem

Killarna eller erfarenheterna? [crazy]


   
SvaraCitera

Det är okej. Det behöver inte bli till ett problem.

Du kanske är i ett stadie, kanske inte, men det är inget du behöver bekymra dig över. Du har träffat en intressant kille, enjoy [smile]


   
SvaraCitera

Jag har också känt så här jag har vart killen som är med tjejerna och sånt men tittat på straight porr sen en dag jag ba men uuuuuh det här är ju bara massa skit. Så jag började titta på gayporr. Det tyckte jag var mycket bättre och jag gillar inte killars utseende jag gillar mest snoppen och läppen. Men nu skriver jag själv en fråga hur kommer man ut??? jag har nyss kommit in i puberteten och skulle jätte gärna vilja träffa en annan öppen homosexuell och prata face to face.


   
SvaraCitera

jag är tretton


   
SvaraCitera