Aviseringar
Rensa alla

Tror jag kommer bli dumpad


Ämnesstartare

Har ni några tips på låtar som har hjälp er igenom olika tider när ni har haft det svårt?

Om dom vibbarna jag har är rätt så kommer jag bli dumpad, och då kommer jag behöva sjunka in i musiken o gråta.


   
Citera

Öh :S Varför inte rädda det då? Ist för att bara acceptera det. Det har ju liksom inte hänt ännu. Snacka om att bajsa ner det i förväg.


   
SvaraCitera

Rita teckningar istället.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Dumpa innan hon gör det! "HAH!"


   
SvaraCitera

she s out of my life micheal jackson
this is it micheal jackson


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Har ni några tips på låtar som har hjälp er igenom olika tider när ni har haft det svårt?

Om dom vibbarna jag har är rätt så kommer jag bli dumpad, och då kommer jag behöva sjunka in i musiken o gråta.

Enligt mina erfarenheter så går det lite åt det hållet man tror att det kommer att gå. Om du tror att det kommer ta slut känner den du är tillsammans med att någonting är fel och det kan leda till att ni skiljs åt.

What hurts the moest med Rascal Flatts har tagit mig igenom mycket


   
SvaraCitera

sculptura:

Dumpa innan hon gör det!

precis min tanke!


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Prata med personen om deeet, bearbeta problemen ni har, om personen är villig till det. Prataaaa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ellerhur inge kul o bara ge dig musiken bara sådär. Kämpa på, det har ju inte hänt än, Eventuell musik kommer efter resultat!

Ögon i en plåthink:

Prata med personen om deeet, bearbeta problemen ni har, om personen är villig till det. Prataaaa.

PRAAAATA eller gör något. visa att du e värd att behålla


   
SvaraCitera

Säg:

Jag upplever att...: (Här säger du vad du upplever, exempelvis att hon är avståndstagande och beter sig konstigt eller vadfan hon gör, eller att ni fått sämre kontakt, eller vad du nu tycker indikerar på att hon sannolikt kommer dumpa dig)

Också säger du att det inte känns bra, och frågar om ni kan arbeta på detta på något vis då du inte vill förlora henne.

Eller något åt det hållet!
Gör bara något, sitt inte bara där som ett fån och vänta på att allt skall gå åt skogen!


   
SvaraCitera

Sääääääääg till henne exakt vad du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja visst, tack för tipsen. Vi har pratat, och det var inte det jag behövde hjälp med i den här tråden! Men okej, I'll get back 2 u once I need it!


   
SvaraCitera