Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att det finns nån för alla?


Ämnesstartare

Precis som titeln lyder.


   
Citera

Alla som redan har någon gillar att säga det, det bör säga något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Alla som redan har någon gillar att säga det, det bör säga något

Det låter rimligt :/


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Jao, de är vad man gör de till .


   
SvaraCitera

Hur menar du? Typ själsfrände? Isåfall nej.


   
SvaraCitera

öe nä tror inte det finns någon för nån mvh cynisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra:
öe nä tror inte det finns någon för nån mvh cynisk

är också cynisk


   
SvaraCitera

Tror att det finns väldigt många för alla, eller iallafall en klart stor majoritet. Så länge man är öppensinnad och optimistisk samt tror på sig själv lite grann så har man mycket att se fram emot i livet!


   
SvaraCitera
mynona

Det beror väl på vad man menar. 

Om du menar: "Person man själv älskar passionerat som tvillingsjäl och själsfrände" finns det nog för de flesta, men det är ju inte alltid den person känner samma sak tillbaka, och då räknas det inte för de flesta.

Om du menar: "tvillingsjäl och själsfrände som man själv älskar och som älskar en tillbaka", så finns detta, men om det finns för alla, vet jag däremot inte. Man har tur när det sker. 

Om du menar om det finns någon man kan ha ett förhållande med, så tror jag att det finns för alla, ja. Ett förhållande som fungerar hyfsat väl kan man ha även utan att uppleva en fantastisk ömsesidig passion med en tvillingsjäl. De flesta har någon som gillar en hyfsat väl och som man själv gillar tillbaka hyfsat väl, eller kan få det. 


   
SvaraCitera

Jag tror att vem man än är tsm med så kommer den personen alltid att vara den rätta. Om du har vart tsm med 5 olika personer så har du känt att dem är dem rätta men när de väl tar slut så märker ju du att det inte var dem rätta för dig kanske för olika anledningar. Folk ger upp så lätt för att dem kopplar kärlek med en overklig bild hur det ska vara och försöker uppnå det men när det väl kommer till ytan så ger dem upp för att de tror att gräset är grönare på andra sidan eller att det finns någon bättre. Det gäller ju att försöka från båda hållen att få det att fungera och bara för att en grej är jobbigt så måste man inte göra slut. Utan det är ju mer nödvändigt om det är flera grejer som gör att det inte funkar. 


   
SvaraCitera

Värför är det så viktigt med att ha en relation? Om du inte har en bra relation med dig själv kommer du alldrig kunna riktigt ha en med någon annan.


   
SvaraCitera

Det finns mer män i världen än det finns kvinnor så alla kan inte få nån.
Fast det är klart med andra sexualiteter i beräkningen så kan det kanske gå ihop.


   
SvaraCitera

Sen tror jag inte på att man ska tvinga sig in i förhållanden.


   
SvaraCitera

Vet inte, men tror inte det


   
SvaraCitera