Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att detta stämmer?


Ämnesstartare

Anura:

Inte? 

Jag är inte snygg, och dessutom rätt kort. Jag ger dig ett exempel från en grej som hände i helgen, och du får försöka tänka efter om utseendet är avgörande eller inte. 
Jag och en kompis står och snackar utanför en krog, jag ser en tjej bli påraggad av en kille som är både lång och väldigt snygg och välklädd. Utan att tveka går jag emallan och skakar hand med tjejen och leder henne en bit bort. Vi snackar lite och sen går in på krogen där vi börjar kyssas och sen är tillsammans rätt länge under kvällen tills hon går hem med sina kompisar. På vilket sätt hade det hjälpt mig att vara mer snygg tror du? 

Ett annat exempel. Jag och min kompis som faktiskt är rätt ful är på krogen, jag dansar med nån tjej jag raggat upp men min fula kompis kommer och ställer sig emellan och tar tjejen ifrån mig Galen. Han var väl helt enkelt mer självsäker eller nåt. Hur hade det hjälpt honom att vara snygg i denna situationen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: vara snygg i denna situationen?

de gött juh 🙂 Jag menar jag har fått höra att jag ser bra ut och så.. men de kanske självförtroendet? Jag tror hela tiden att de också min hudfärg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du tänker att det är hudfärgen som sätter stopp är det ju den TANKEN som sätter stopp för dig bland annat! 

Anura:

de gött juh 🙂 Jag menar jag har fått höra att jag ser bra ut och så.. men de kanske självförtroendet? Jag tror hela tiden att de också min hudfärg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stämmer rätt bra , Jag hade fått hur mkt brudar som helst om jag va social och självsäker och hade bättre självförtroende. Men har personligen  inget som helst intresse ut av kommunikation med främmande människor  😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkade ej kolla på hela videon men finns det inte en chans att den är riggad med tanke på att man ser att snubben har en mask på sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd: Orkade ej kolla på hela videon men finns det inte en chans att den är riggad med tanke på att man ser att snubben har en mask på sig?

kan tänka mig.. men sedan har de även en uncut video. men känns väldigt riggad för mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: Om du tänker att det är hudfärgen som sätter stopp är det ju den TANKEN som sätter stopp för dig bland annat!

jo måste ändra på det :p men har fått fel uppfattning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad snackar du om anura? vita tjejer älskar färgade killar. aldrig hört frasen "once you get black"? skaffar du bättre självförtroende så kommer du få ligga varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker jag ser rätt okej ut..men det står inte killar på rad ändå liksom 😛 så utseendet spelar inte jättestor roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamt har Mitt kära sinne SYN svikit mig i att heltförstå informationarrow-10x10.png av vad dimmensionerna på en kropp innebär i dess sanna natur, Vad mina ögon verkar göra är att söka sig till dem punkterna på var och en av de objekt jag stöter på där mitt sinne kan kategorisera objektet.
Vad jag  finner mig lägga mitt fokus på på en fot är TÅ, TÅNAGEL, STORLEKEN PÅ FOTEN.
Vad jag manuellt styr mig till att fokusera på är den punkten på foten där mitt sinne inte ännu kategoriserat och blir då tilldelad gåvan att på nytt, med hjälp av fantasiarrow-10x10.png  ge vika till de landskap och världar inuti denna biologi av vad jag tidigare trodde bara var en fot.

på ett sådant vis att jag finner mig bli besatt av tankar som " Jag älskar dig foten, du är min sanna vän och jag litar fullt på ditt omdömme, jag hoppas att du håller Magnus stabil igenom hans liv och att du fortsätter att andas, Tack."
En sådan balans, En fot på vänster av hans kropp, en fot på höger av hans kropp, detta faller mig högst vackert och jag känner mig säker i att denna människan i sitt DNAarrow-10x10.png, i sin kropp under hela sitt liv bestått av perfekt SYMMETRI.

Mitt hjärta känner sig bekant i dess närvaro, den älskar sin broder Symmetri som visar på perfekt balans i en varelse som inte ser den, detta faller mitt hjärta MÄKTIGT, någonting så perfekt går osätt men förblir perfekt igenom oändligheten.

Självklart undviker jag vad jag vet att tråden handlar om, dess sanna undran är
"Finns det fortfarande en chans att utrymmet emellan mina ben kan få interagera med min motpols utrymme emellan benen även om MITT ANSIKTE - MINA MUSKLER - MINA BRÖST inte faller under hur majoriteten av människor på TVN finner mest SEXUELLT upphetsande"

Vad jag hoppas på är att förmedla till mina goda vänner på internet är att jag vet hur man talar som er, vad jag finner är dock en stor trygghet att uttrycka mig som en gentleman, detta gör jag icke framför mina medmänniskor, i denna världen är mitt kroppsspråk vad jag hoppas förmedlar min värld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Tycker jag ser rätt okej ut..men det står inte killar på rad ändå liksom 😛 så utseendet spelar inte jättestor roll

kanske har att göra med din dryga personlighet 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur:

kanske har att göra med din dryga personlighet 😛

Haha min personlighet beror ju på vem jag pratar med. Och jag syftade på folk i min närhet, inte dem på um.se liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen


   
SvaraCitera