Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att hon driver/leker med mig?


Ämnesstartare

Började för en månad sedan sedan att prata med en tjej på internet. Hon var redan från början, när vi snackat och bytt lite bilder med varandra, riktigt gullig och snäll mot mig. Hon ger mig massor av komplimanger hela tiden. Dåligt självförtroende som jag har så har jag svårt att ta in det och har sagt till henne att hon är alldeles för söt för mig. Då frågade hon "vadå för söt för dig?"... och så kände jag mig jävligt dum och snackade bort det.

Efter att vi hade pratat en vecka på msn så började vi ringa varandra. Nu pratar vi nästan varje dag och riktigt länge varje gång. Hon är fortfarande jättegullig mot mig och tycker att jag är hur gullig som helst mot henne och att jag får henne och vara glad och skratta hela tiden. Själv känner jag att vi liksom har "connectat" jävligt bra trots att vi inte har träffats på riktigt än.

Hon skriver och säger hela tiden att hon vill träffa mig så himla mycket och lära känna mig för att jag är helt underbar och allt det där. Men för 2 veckor sedan berättade hon att hon varit med om en hemsk grej för ett par år sedan som har gjort att hon inte vågat släppa in killar i hennes liv efter det.. och att hon därför vill vänta med att träffas tills hon lärt känna mig bättre.

Det får mig att börja tvivla.. nu har det gått 2 veckor sedan dess och jag känner mig helt maktlös. Jag vill ha så mycket mer än bara en tjej att prata och vara gullig med i telefon. Jag är rädd för att jag ska tröttna innan hon vill träffa mig, OM hon ens vill träffa mig. Jag känner inte att jag kan få henne att lära känna mig bättre än vad hon redan har gjort via telefon.

Någon som varit i liknande situation eller någon som vill ge lite tips? Är så himla rädd för att tappa intresset för den här tjejen, hon har verkligen en underbar personlighet.. och ett underbart utseendet.


   
Citera

Jag tror att hon inte vågar träffa dig helt enkelt för att du är från internet[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jag tror att hon inte vågar träffa dig helt enkelt för att du är från internet[no-no]

Så varför säger hon det då?


   
SvaraCitera

Om du gillar hennes personlighet och utseende så borde det väl ändå ta något år innan du tröttnar. Det verkar vara du som ska fixa ditt tålamod och inte hon som ska skynda sig in i någonting hon är rädd för.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Så varför säger hon det då?

Vet inte,kan va att hon vill det men för rädd.
Kan också va aatt hon som sagt bara leker med dig.
Eller så säger hon det för att inte såra dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Om du gillar hennes personlighet och utseende så borde det väl ändå ta något år innan du tröttnar.

Jag vet med mig att om jag inte får träffa en person på riktigt så tappar jag tillslut intresset/känslorna för personen. Efter att ha haft ett distansförhållande så vet jag det.

Tycker du att jag ska berätta det här för henne på något smidigt vis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Kan också va aatt hon som sagt bara leker med dig.

Men varför skulle man vilja leka med en annan människa på det viset?


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Tycker du att jag ska berätta det här för henne på något smidigt vis?

Vet du att hon känner samma sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Vet du att hon känner samma sak?

Efter vad hon har skrivit till mig så, ja. Såvida hon inte leker dvs...


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Men varför skulle man vilja leka med en annan människa på det viset?

Öh det finns många människor som tycker det är kul,samt det finns massor av andleningar även om du inte ser det som bra andledningar så kan hon göra det.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Efter vad hon har skrivit till mig så, ja. Såvida hon inte leker dvs...

Jo men det är ju en början iaf.


   
SvaraCitera

Jag ger dig ett viktigt råd; var inte jobbig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sovande:

Jo men det är ju en början iaf.

Har du något tips på hur man kanske kan få reda på om personen driver eller inte? En sak som förstärker mina misstankar är att hon har sagt att hon inte har bilddagboken.. men det har hon visst.

Srbija:

Jag ger dig ett viktigt råd; var inte jobbig.

Det är faktiskt hon som är mest på när det gäller att prata, skriva sms och vara på msn osv.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Tycker du att jag ska berätta det här för henne på något smidigt vis?

Ja. Kan hon inte träffas och du inte kan hålla dig så är det väl antagligen inte meningen att det ska fungera men du kan ju få fram det på ett fancy sätt så att vet vad hon har att göra med.


   
SvaraCitera

Hurvetjag:

Har du något tips på hur man kanske kan få reda på om personen driver eller inte? En sak som förstärker mina misstankar är att hon har sagt att hon inte har bilddagboken.. men det har hon visst.

Alltså har du frågat henne om varför hon ljög om det då?[crazy]


   
SvaraCitera