Aviseringar
Rensa alla

Tror ni att jag är fejk?


KennyStarfighter:

Alla tjejer tror att jag är fejk, hur ska jag nu ragga när folk tror att jag är en 40 årig gammal pervers gubbe, inte okej

att vara ärlig är det bästa sättet [y]

hönzgoggel:

Hörde jag rätt från en som är tillsammans med en UMare?

haha

Nintendo:

[blush][blush][blush][blush][blush]

who is the lucky man? [wink]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

Klart jag har, självförtroendet är på topp, ledsen men så är det

Varför skulle du vara ledsen för det?[tard]

Menade inte att du inte såg bra ut, utan att du inte såg alldeles för bra ut för att vara äkta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ofta man raggar på um öht [no-no]

öht? börjar bli för gammal för detta, är det emot reglerna? har t.o.m glömt bort att folk inte förstår sig på ironi på nätet!


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

who is the lucky man?

Tobbish [party]

KennyStarfighter:

öht? börjar bli för gammal för detta, är det emot reglerna? har t.o.m glömt bort att folk inte förstår sig på ironi på nätet!

[bigsmile] Var inte så seriös [blush] Jag är själv ihop med en umare [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Varför skulle du vara ledsen för det?[tard]

Menade inte att du inte såg bra ut, utan att du inte såg alldeles för bra ut för att vara äkta.

Trodde du var ute efter att bryta ner mig, många är sånna, menade på att du skulle bli ledsen för att det inte funkade!

Skulle kanske valt någon annan att fejka mig själv som, eller? om jag är fejk vill säga

Cacaoxo:

att vara ärlig är det bästa sättet [y]

Jag heter inte KennyStarfighter utan Emil, msn? (ironi)(för din skull nitendo)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

[bigsmile] Var inte så seriös [blush] Jag är själv ihop med en umare [party]

Haha, jo jag såg det, jag är inte seriöst, eller, jo jag tror inte jag kommer ragga på UM, mer än kanske Cacaoxo som verkar vara sjukt på


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

Trodde du var ute efter att bryta ner mig, många är sånna, menade på att du skulle bli ledsen för att det inte funkade!

Ah, nej. Skulle aldrig falla mig in. Synd att man inte kan lägga in tonfall i skrift, men det skulle ungefär ha varit betoning på "så." Kunde i och för sig ha gjort just det ordet kursivt, men hade ändå inte varit tillräckligt.

Eh.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

KennyStarfighter:

öht?

Över huvud taget.


   
SvaraCitera

/care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ah, nej. Skulle aldrig falla mig in. Synd att man inte kan lägga in tonfall i skrift, men det skulle ungefär ha varit betoning på "så." Kunde i och för sig ha gjort just det ordet kursivt, men hade ändå inte varit tillräckligt.

Eh.

Jag håller med dig sjukt mycket, fast jag borde ha tänkt.. Um...= alla menar precis tvärtom som de skriver, jag har varit borta för länge, jag borde be om ursäkt för att jag trodde du var en översittare!

Jag gillar dig, på ett bra sätt[y]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

Jag håller med dig sjukt mycket, fast jag borde ha tänkt.. Um...= alla menar precis tvärtom som de skriver, jag har varit borta för länge, jag borde be om ursäkt för att jag trodde du var en översittare!

Lugntish.

KennyStarfighter:

Jag gillar dig, på ett bra sätt[y]

Alltid trevligt att höra[smile]


   
SvaraCitera

lol. poser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

lol. poser

På ett bra sätt [bigcheers]


   
SvaraCitera

KennyStarfighter:

På ett bra sätt [bigcheers]

w.e floats your boat[rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera