Aviseringar
Rensa alla

Tror ni Batman VS Superman blir bra?


Smilen
Ämnesstartare

Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)
http://www.imdb.com/title/tt2975590/

Vad tror ni tror ni det blir en bra film? Något som kommer bli bra?

Jag är tveksam, då jag inte är ett fan av Superman direkt.


   
Citera

Smilen: Sevärd i alla fall

Skitdåligt sätt att introducera Wonder Woman.


   
SvaraCitera

InABox:

Skitdåligt sätt att introducera Wonder Woman.

Justice League hade varit roligare då, visste inte att hon skulle vara med? :O


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Justice League hade varit roligare då, visste inte att hon skulle vara med? :O

Inte kollat på trailern?


   
SvaraCitera

InABox:

Inte kollat på trailern?

Kollar aldrig på hela trailers annars spoilar de för mycket. Ledsen


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Kollar aldrig på hela trailers annars spoilar de för mycket.

Nog ett bra beslut, sorry för det lilla spoilandet då. Asskumt att folk tydligen inte kan göra trailers utan att typ inkludera alla nyckelscener längre.


   
SvaraCitera

InABox:

Nog ett bra beslut, sorry för det lilla spoilandet då. Asskumt att folk tydligen inte kan göra trailers utan att typ inkludera alla nyckelscener längre.

Jag vet. Tumme ned

Tycker i alla fall det är lite kul att de tar med lite fler karaktärer som Marvel har gjort.


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Jag vet. 

Tycker i alla fall det är lite kul att de tar med lite fler karaktärer som Marvel har gjort.

DC Blink Marvel är deras konkurrenter.


   
SvaraCitera

InABox:

DC Blink Marvel är deras konkurrenter.

Marvel har ju släppt Agents of Shield, Iron Man, Thor, Captain America och Agent Carter m.m

Jag vet att de tillhör DC Blink

Kanske har fel men när släppte DC en ny film som inte handlar om Batman eller Superman?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Marvel har ju släppt Agents of Shield, Iron Man, Thor, Captain America och Agent Carter m.m

Jag vet att de tillhör DC 

Kanske har fel men när släppte DC en ny film som inte handlar om Batman eller Superman?

Ah, blidde syftningsfel, ett komma hade förtydligat, men okej! DC har för övrigt släppt den fruktansvärda Green Lantern.


   
SvaraCitera

InABox:

Ah, blidde syftningsfel, ett komma hade förtydligat, men okej! DC har för övrigt släppt den fruktansvärda Green Lantern.

Visst att den inte är någon stor hit men dålig är den inte heller. Samma med gamla Daredevil. 


   
SvaraCitera

Orange: Visst att den inte är någon stor hit men dålig är den inte heller. Samma med gamla Daredevil.

Gamla Daredevil är okej, Green Lantern är så dålig att till och med Reynolds själv skäms över den.


   
SvaraCitera

InABox:

Ah, blidde syftningsfel, ett komma hade förtydligat, men okej! DC har för övrigt släppt den fruktansvärda Green Lantern.

Det hade det nog, Arrow och The Flash har också släppts.. Glad


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude: Det hade det nog, Arrow och The Flash har också släppts..

Ja, men det är ju inte filmer. Det är bra skit, dock.


   
SvaraCitera

InABox:

Gamla Daredevil är okej, Green Lantern är så dålig att till och med Reynolds själv skäms över den.

Han har fel 😉 Dradpool blir mycket bättre tror jag. 

SvenskWithAttitude:

Det hade det nog, Arrow och The Flash har också släppts.. Glad

Serier i deras fall. Trodde du efterfrågade filmer 😉


   
SvaraCitera