Aviseringar
Rensa alla

Tror ni fler skulle begå självmord


Nej, det tror jag inte därför att döden har inget att erbjuda och kommer heller aldrig ha det. Meningen med livet är att ge det mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas på det iaf, så kan vi som är awsome njuta på jorden utan alla töntar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte orkade med detta liv och visste vad som skulle hända efter döden.. så Ja, om det är något man skulle kännas trygg med dvs att man får reda på att man kommer till himmlen/ nirvana/ paradiset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det beror väl på vad som väntar, men är det ett bra ställe som även visar att vi kommit ned på jorden för att lära oss att utvecklas så är det väl snarare mer en tröst och enklare att fortsätta leva. Det tycker jag i alla fall.

fett pro [cool] men vem har sagt att du ska vara min sekreterare [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

fett pro [cool] men vem har sagt att du ska vara min sekreterare [mad]

vavavavav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Conny:

Hoppas på det iaf, så kan vi som är awsome njuta på jorden utan alla töntar.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså nu vill jag VETA vad som händer. Funderar på att bli en galen vetenskapsman som aldrig kommer någon vart och tillslut tar livet av sig bara för att veta vad som händer :d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta självmord
begå livet av sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså nu vill jag VETA vad som händer.

Alla ska vi den vägen vandra. I sin omtid kommer du, och alla andra, att få veta. Jag är också nyfiken. Men jag väntar några decennier med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså nu vill jag VETA vad som händer. Funderar på att bli en galen vetenskapsman som aldrig kommer någon vart och tillslut tar livet av sig bara för att veta vad som händer :d

En sak är säker, för eller senare dör alla [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera