Aviseringar
Rensa alla

Tror ni Hillary Clinton är en mördare?


Anstiftan till mord isf 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

Pga Black Lives Matter! 

😀

Nä men han är intelligent, rolig, charmig, mysig, empatifull - om inte, en riktigt skicklig psykopat, då skall han också ha cred. Rodnar 

kan jag väl hålla med om att Obama ger intryck av att vara en rätt så trevlig snubbe privat men det betyder inte att han direkt är en bra politiker.
Men kom ihåg at mer oskyldiga har dött i drönarattacker unde Obamas regeringstid än under Georges regeringstid och han var ju med på att destabilisera mellanöstern med Clinton


   
SvaraCitera

presidente: Men kom ihåg at mer oskyldiga har dött i drönarattacker unde Obamas regeringstid än under Georges regeringstid och han var ju med på att destabilisera mellanöstern med Clinton

Fast presidenter tar inte ett beslut i varenda jävla militära insats.. Händer att militärer agerar helt ensamma också, säkert någon rutten befälhavare en bit under Obama som har alla de där oskyldiga liven på sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

Fast presidenter tar inte ett beslut i varenda jävla militära insats.. Händer att militärer agerar helt ensamma också, säkert någon rutten befälhavare en bit under Obama som har alla de där oskyldiga liven på sig. 

han kunde ju dock sätta stop för det om han ville. men samtidigt så kan jag väl förstå att oskyldiga alltid kommer att dö i krig.
Men Obama tillsamans med Hillary skapade IS igenom att ge stöd åt "syriska rebellgrupper" 


   
SvaraCitera
Smilen

Låt Obama sitta kvar istället.


   
SvaraCitera

presidente: han kunde ju dock sätta stop för det om han ville.

Hur då? 

presidente: skapade IS igenom att ge stöd åt "syriska rebellgrupper"

Vet du hur många terrororganisationer det finns i mellanöstern? Alla är inte syriska. IS eller ej, någon annan organisation hade tagit deras plats på sikt.  


   
SvaraCitera

is är ju dock värst. t om talibangrupper har ju tagit avstånd från dem. och när _talibaner_ säger näe uhu det där är barbariskt då vet man att man är bestialisk/badass


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
is är ju dock värst. t om talibangrupper har ju tagit avstånd från dem. och när _talibaner_ säger näe uhu det där är barbariskt då vet man att man är bestialisk/badass

fast nu är det inte pga att de mördar och har sig som fått talibanerna att ta avstånd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

Vet du hur många terrororganisationer det finns i mellanöstern? Alla är inte syriska. IS eller ej, någon annan organisation hade tagit deras plats på sikt.  

eller så kanske Hillary och Obama ska skita i att lägga sig i mellanösterns politik. 


   
SvaraCitera

presidente:

eller så kanske Hillary och Obama ska skita i att lägga sig i mellanösterns politik. 

alla åsikter är legitima åsikter 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

alla åsikter är legitima åsikter 🙂 

om du vill ha mer krig, elände och flyktingar så visst


   
SvaraCitera

presidente:

om du vill ha mer krig, elände och flyktingar så visst

gillar du inte flyktingar? de tar dina jobb och ditt käk och din plats att bo på vah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

gillar du inte flyktingar? de tar dina jobb och ditt käk och din plats att bo på vah

snarate så lever många av dem på bidrag och ja de hjälper ju oss inte direkt med bristen på lägenheter här i sverige.
Jag tror de flesta flyktingar ifrån Syrien hade föredragit att bo kvar hemma i Syrien men de kan de ju inte pga Obamas/Hillarys politik.


   
SvaraCitera

presidente: snarate så lever många av dem på bidrag och ja de hjälper ju oss inte direkt med bristen på lägenheter här i sverige.

Håller med om bidragen, anser ej heller att svenskar skall ha rätt till de tvångsfinansierade bidragen, eller såhär; blir de bestulna på sin lön skall de självfallet få tillbaka, det jag säger är att de ej skall behöva bli bestulna på sin lön. 

presidente: Jag tror de flesta flyktingar ifrån Syrien hade föredragit att bo kvar hemma i Syrien

Det tror jag också, om Syrien såg ut som det gjorde innan krigen bröt ut! (har sett mkt vackra bilder)

Att beskylla Obama och Hillary för allt det där är het sinnessjukt kan jag tycka dock. 😀 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

Att beskylla Obama och Hillary för allt det där är het sinnessjukt kan jag tycka dock. 😀 

varför?
https://wikileaks.org/clinton-emails/emailid/18328


   
SvaraCitera