Aviseringar
Rensa alla

Tror ni hon gillar mig (tjejkompis och klasskompis)


Ämnesstartare

Jag går andra året på gymnasiet. Redan i 1an snackade jag mycket med denna tjej och vi hade väldigt bra kompisrelation. Problemet var då att hon hade en pojkvän som desutom gick i samma klass.

Nu i 2an är hon singel och hennes ex går inte längre kvar i min klass eller på skolan. Det riktiga dramat började för någon vecka sen.

Jag ville ha lite tips om hur jag skulle ragga på en tjej i 1an och hon var väldigt engagerad och gav mig väldigt mycket tips. Jag ville inte bli tillsammans med ragget och när folk försökte övertala mig att bli det tyckte hon inte att jag skulle bli det.

Under veckan har vi pratat i telefon på kvällarna om hur jag ska göra villket vi aldrig gjort innan och vi har haft ganska långa samtal. Nu i fredags hade jag min dejt och upptäckte att detta inte kommer blir något.

Idag ringde jag min tjejkompis och sa det och hon sa "men det är bara skita i henne". Nu ikväll har vi bestämt att jag ska komma hem till henne på måndag och så ska vi kolla på gossips girl. Vi smsar ganska mycket och hon skriver mycket hjärtan och är väldigt flörtig vilket hon var senaste veckorna.

Nu är frågan tror ni att jag kan räkna med att något kommer hända när vi kollar på film. Har aldrig tidigare umgåtts med henne bara vi två privat. Eftersom hon tog initiativ till detta tror ni att det är ett tecken på att hon börjar gilla mig eller ska jag bara se detta som att hon vill umgås som vänner?

Vad tror ni? 😀


   
Citera

nej [confused]
hon dejtar ju mig


   
SvaraCitera

Självklart inte, hon dejtar ju halvannanpanna [confused]


   
SvaraCitera

Gillar du att se på gossip girl?


   
SvaraCitera

jonathan93a:

Vad tror ni? 😀

Ta ett snack med henne, om dina känslor och så! [y]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Gillar du att se på gossip girl?

Tobbish har tittat på det med mig en gång, han led jättemycket hela tiden [blush]

Inte för att du bryr dig antagligen, har bara blivit smittat av den där läskiga sambosmittargrejen och tycker att allt är så puttinuttigt och gulligt och spyr ut det över alla [cry] Jag måste verkligen sluta [cry][cry]


   
SvaraCitera

Inte Gugge:

Jag måste verkligen sluta

lugnt, jag ger igen en vacker dag [blush]


   
SvaraCitera