Aviseringar
Rensa alla

tror ni jag kan få ngt för det här


Lounge fact:

hahaha va[shake]

hahah
lakrits = bajs [sad] såg ut som det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

lakrits = bajs [sad] såg ut som det iaf

såg hunden och bilen ut som bajs?? kolla upp din syn kvinna!!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

såg hunden och bilen ut som bajs?? kolla upp din syn kvinna!!

Lounge fact:

för det första: stackars hund som får en bil i huvudet!!!!!! hahhaha

hahaha vare de, fattade inte jaba "va såg hon från fönstret nu då" [shake]

men lakrits e som bajs för mig orkar inte kolla noga [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hahaha vare de, fattade inte jaba "va såg hon från fönstret nu då" [shake]

hahahha fattar ingenting

honolulu:

men lakrits e som bajs för mig orkar inte kolla noga [sad]

asså ni laktrishatare är knäppa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

kolla ena firren är mini!! jag vill inte ha minifirrar ok?? trött jga blir kan jag inte få normala gott och blandat godis bitar eller


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hahahha fattar ingenting

hahah men trodde du såg en hund som fick en bil i huvudet ute från fönstret? jaba random varför skriver hon så i tråden , trodde du bara ville skriva något random

Lounge fact:

asså ni laktrishatare är knäppa

:/ palla äta bajs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hahah men trodde du såg en hund som fick en bil i huvudet ute från fönstret? jaba random varför skriver hon så i tråden , trodde du bara ville skriva något random

hahaha ofta jag helt normalt sätter mig på um och skriver om jag ser en hund få en bil i huvudet utanför :S:S hahaha. hur får en hund ens en bil i huvudet? [bigsmile]

honolulu:

:/ palla äta bajs

de e typ godast


   
SvaraCitera

Så där ska det inte behöva se ut. Skicka in och klaga! Det går verkligen utför med Malaco. Köpte en påse tidigare i veckan och fick inte ett enda sånt där "skott" eller vad ska man kalla dem. Inte ett enda!! [sad]

Funderade också på att klaga på något sätt men det blev aldrig av. Gör inte samma misstag som mig. Någon måste säga ifrån snart!

Nu terroriserar jag dig på flera håll, var inte min mening men kunde bara inte vara tyst när det gällde det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Köpte en påse tidigare i veckan och fick inte ett enda sånt där "skott" eller vad ska man kalla dem. Inte ett enda!! [sad]

asså varit med om det med!! blev så jävla irriterad [crazy] är ju de som är godast i hela påsen.. fick typ två i min nu och det var 350 gram

El Guaje:

Funderade också på att klaga på något sätt men det blev aldrig av. Gör inte samma misstag som mig. Någon måste säga ifrån snart!

haha går ju inte så bra att klaga på något obefitnligt 😐 du kanske ba käkat upp dom.. men tycker de borde lansera en påse med enbart de där sötlaktris rören.. "skotten"

El Guaje:

Nu terroriserar jag dig på flera håll, var inte min mening men kunde bara inte vara tyst när det gällde det här.

haha du terroriserar mig inte[love]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

asså varit med om det med!! blev så jävla irriterad är ju de som är godast i hela påsen.. fick typ två i min nu och det var 350 gram

Ja precis! Det är nästan enbart därför man köper påsen. Då är det inte okej att få så lite såna. Man ska väl inte behöva stå där i butiken och klämma på påsen för att se om man ska få med några? [sad]

Lounge fact:

haha går ju inte så bra att klaga på något obefitnligt 😐 du kanske ba käkat upp dom..

Haha nej det var det som var bekymret. Satt faktiskt och tänkte en stund hur jag skulle bära mig åt. Kom inte fram till någon bra lösning så jag åt upp allt istället och tänkte aldrig mer gott och blandat. Men naturligtvis kommer jag aldrig klara att hålla mig borta ifrån den.

Lounge fact:

tycker de borde lansera en påse med enbart de där sötlaktris rören.. "skotten"

Exakt! Den skulle nog sälja rätt bra. Kan tänka mig att det är rätt många som gillar dem mest. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja precis! Det är nästan enbart därför man köper påsen. Då är det inte okej att få så lite såna. Man ska väl inte behöva stå där i butiken och klämma på påsen för att se om man ska få med några? [sad]

ja!! jag gillar de och de citron gula avlånga månarna typ. och de orangea kvadraterna. resten klarar jag mig utan. det är nästan som om det är någon exklusiv laktris det där för jag har fått jättefå sådana flera gånger. saltlaktrisen får man alltid lager av. nej eller hur[crazy] skulle se lite nördigt ut att stå där och klämma fram varje godis hahaha

El Guaje:

Haha nej det var det som var bekymret. Satt faktiskt och tänkte en stund hur jag skulle bära mig åt. Kom inte fram till någon bra lösning så jag åt upp allt istället och tänkte aldrig mer gott och blandat.

näää! men om många klagar på det så kommer det säkert uppmärksammas.

El Guaje:

Exakt! Den skulle nog sälja rätt bra. Kan tänka mig att det är rätt många som gillar dem mest. [smile]

jaa.. fast finns tror jag, har för mig att det fanns på taxfreen när jag åkte färjan som liten iaf. fast kanske var något liknande bara.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

och de orangea kvadraterna.

Ja just det, de är rätt fina de med. Men inte i närheten utav "skotten" [smile]

Lounge fact:

det är nästan som om det är någon exklusiv laktris det där för jag har fått jättefå sådana flera gånger. saltlaktrisen får man alltid lager av.

Ja det verkar så, de står säkert och äter upp hälften av dem i fabriken de asen. [sad]

Lounge fact:

skulle se lite nördigt ut att stå där och klämma fram varje godis hahaha

Haha sant. Måste nästa prova det någon gång för att se om någon säger nåt. Stå och plocka ner varenda påse på kroken!

Lounge fact:

näää! men om många klagar på det så kommer det säkert uppmärksammas.

Det har du iofs rätt i. Man kanske skulle dra iväg ett mail några gånger i veckan och klaga under olika namn. De kan inte ignorera oss för alltid. [mad]

Lounge fact:

jaa.. fast finns tror jag, har för mig att det fanns på taxfreen när jag åkte färjan som liten iaf. fast kanske var något liknande bara.

ååååå! Har jag helt missat! Måste hitta. Var är färjan? Tyskland? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja det verkar så, de står säkert och äter upp hälften av dem i fabriken de asen. [sad]

ja typ, man undrar ju vart det gått fel!!

El Guaje:

Haha sant. Måste nästa prova det någon gång för att se om någon säger nåt. Stå och plocka ner varenda påse på kroken!

haha fett nördigt[bigsmile]

El Guaje:

ååååå! Har jag helt missat! Måste hitta. Var är färjan? Tyskland? [surprised]

finland!! men jag vet inte om d finns.. har bara för maj


   
SvaraCitera

Lounge fact:

finland!! men jag vet inte om d finns.. har bara för maj

Typiskt, då måste jag hitta en anledning att åka till Finland. [shake]

Men jag tror du kan ha rätt, eller jag har i alla fall för mig att man tidigare kunde köpa bara lakritsen ifrån de påsarna lös på båtar och liknande ting!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hahaha ofta jag helt normalt sätter mig på um och skriver om jag ser en hund få en bil i huvudet utanför :S:S hahaha. hur får en hund ens en bil i huvudet? [bigsmile]

hahaha [love] ja, vettefan, något jag skulle göra så why not [blush] tror även jag gjort det förut när jag skapade en tråd, för länge sen (annat konto) ahah!

El Guaje:

Nu terroriserar jag dig på flera håll,

Skrattade :'D


   
SvaraCitera