Aviseringar
Rensa alla

Tror ni mitt hus är hemsökt?


Ämnesstartare

Har precis flyttat till ett hus i en by där gamla skolan är och gamla vänner, men alla säger huset är hemsökt..

Kollade självklart på internett och ja så var det! Det var med på Det Okända år 2011,  http://kkuriren.se/nyheter/katrineholm/1.1260929

Jag minns att jag själv kollade på det, när den kom på tv.. det var typ deras pappa och en ond man som var här, spökena alltså, och han mannen gick runt i trädgården och i garaget.. och garaget är nu ombyggt, till mitt rum! 

Han som sålde huset hade inte sagt någonting om detta, och hans familj flyttade ut samma år som det okända hade tagit bort andarna ur huset, undrar varför.. tänk om dem typ retat spökena så dem fått damp? 

Iallafall.. när vi flyttade så märkte jag inget konstigt med huset, men en kväll gick ugnen på av sig själv, fast ingen brydde sig särskillt mycket, nästa dag skulle jag vara med en kompis.. fixade mig osv vid min spegelvägg såhär vanligt sen gick jag hemifrån, efter det ringde min syster och sa att det var massa blöta kors på mina speglar och på ett litet fönster till dörren i mitt rum, jag kom hem direkt och det var inte vatten dem var gjorda av, det var något "kladdigt", vi båda blev rädda och stack därifrån direkt, efter det märkte vi att det fanns blöta kors på varenda fönster i huset, och dem var fortfarande våta. 

Tror inte att någon i familjen har gjort dem, för ingen har aldrig hållt på så länge utan berätta.

Samma dag sattes ugnen på utav sig själv 2 gånger, samma platta och värmen på 12, även om man hade stängt av och tagit ur sladden, så var den själva saken man vrider med vriden till 12.

Efter det har inte mycket hänt förutom förra natten när jag och min syster hörde värsta trappsteg, och som det stog på länken : det finns ingen trappa i huset.  

Inte hänt så mycket mer, bara bott här snart en vecka. Allt är sant, jag lovar.


   
Citera

äh chilla bara 😉


   
SvaraCitera

jag får ångest


   
SvaraCitera

Ja, lite hemsökt är det nog.


   
SvaraCitera

Fyyy vad läskigt och ballt på samma gång. 


   
SvaraCitera

Spöken finns inte så: nej.


   
SvaraCitera

Cool story 


   
SvaraCitera

nej sånt finns inte


   
SvaraCitera

Fy fan va kul, jag vill flytta dit..

Spöken finns INTE... 

Annars skulle vara nice slå på musiken


   
SvaraCitera

troligen är ert hus hemsökt (jag tror på spöken) men så länge ingen blir skadad så är det väl inget att bry sig om?


   
SvaraCitera

Nä. Och OM det nu vore så att det skulle finnas sådant så är de väl borta nu? Annars får väl Det okända komma tillbaka och snacka lite med Casper & co.


   
SvaraCitera

Schism:
Spöken finns inte så: nej.


   
SvaraCitera

Hjärta

lana del rey: Allt är sant, jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kittenvodka:
troligen är ert hus hemsökt (jag tror på spöken) men så länge ingen blir skadad så är det väl inget att bry sig om?

hahha nä, fin profilbild =) Hjärtalana del reyHjärta


   
SvaraCitera

vad är det här för jävla kukerier.


   
SvaraCitera