Aviseringar
Rensa alla

Tror ni på andevärlden?


Ämnesstartare

Ja som frågan lyder, tror ni på andar? Vilka gör?:)

Me=) Jag tror att anhöriga som dött kan komma tillbaka och liksom försöka visa sig. Det kan vara tex genom att slå i dörrar, dra i sängkläder osv osv. Inte för att jag har upplevtdet själv, men jag tror faktiskt på såna program som "det okända". Gör ni?

Om inte, lyssna på det här:) Det är ju olika personer varje gång som försöker hjälpa familjer som känner att andar och sånt i sitt hus. Ibland är det jättedåligt, ibland superbra! Om ni ser de t borde ni märkt iaf. Så då måste ju de som stämmer bra vara sant. Förstår ni? För annars skulle ju ALLA va bra. Varenda en av dom som kommer. Vem vill va dålig liksom?

Kom igen Vill starta en kul och intressant diskussion här:)


   
Citera
Ämnesstartare

Ett spöke drog bort mina sängkläder och våldtog mej igår [sad] Tror det var min döde morfar [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annafilisia:

men jag tror faktiskt på såna program som "det okända". Gör ni?

Ja, de övertygar mig om att andar inte finns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mormor sa att morfar kom tillbaka i en fågels skepnad för att hälsa henne att 'allt ordnar sig'. Den hade flugit in genom fönstret och satt sig på hennes axel och hon pratade om det konstant i månader.
Jag trodde på sådant som plutt, nu känns det aningen krystat. Tror inte.


   
SvaraCitera

Jag tror inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Tror inte

Om fågeln i stället hade varit en näbbgädda, skulle du fortfarande tro på det då, det övernaturliga? För att ge dig en tankeställare, liksom ... röra om litet i hjärngrytan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fagerjärn:

För att ge dig en tankeställare, liksom ... röra om litet i hjärngrytan.

[bigsmile]

Fagerjärn:

Om fågeln i stället hade varit en näbbgädda, skulle du fortfarande tro på det då, det övernaturliga?

Nä. Försvann snabbt ju.


   
SvaraCitera

Ungefär lika troligt som religion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annafilisia:

Ja som frågan lyder, tror ni på andar? Vilka gör?:)

Ja.

annafilisia:

men jag tror faktiskt på såna program som "det okända". Gör ni?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror SJÄLVKLART på andar, magi och övernaturligt[blush] Hehe, jag borde verkligen sluta läsa på om andar med tanke på hur mörkrädd jag är... MEN kan bara inte låta bli!!"[rolleyes][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ett spöke drog bort mina sängkläder och våldtog mej igår Tror det var min döde morfar

Ifall den våldtog dig och drog i dina kläder var det INNTTTEEE din döda morfar! Kan var en demon/ande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser saker men tror inte.
Att jag har någons slags tro på vad som är logiskt är det enda som håller mig borta från att bli galen. [wink] Softicsh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror på skyddsänglar


   
SvaraCitera