Aviseringar
Rensa alla

Tror ni på spöken/andar/övernaturliga ting?


S3ON:

berätta? :):)

Kan berätta när jag är vid dator ikväll.  Påminn mig!


   
SvaraCitera

Nej, inte alls


   
SvaraCitera

Nej alltså njä. Minns dock när jag och andra barn i släkten lekte mörkerkurragömma på övervåningen hemma hos min mormor. Det var dock inte alldeles kolmörkt då man kunde se siluetter. Jag ser en hand på bokhyllan bredvid mig, som om någon står vid sidan av den. Jag skriker till och handen försvinner snabbt. Någon tänder lampan och alla andra ungar står långt bort från mig och hade ej hunnit springa förbi mig innan lampan tändes. 
Men det fanns säkert ngn naturlig förklaring.


   
SvaraCitera

feministfittan: Nej

Trodde på gud som liten och misstog även hypnagoga hallucinationer ett tag, Numera är allt rätt tråkigt.


   
SvaraCitera

S3ON:
tror alltså inte men vill tro Rodnar

Käka lite änglatrumpet så ska du få se på grejer

(gör inte det)


   
SvaraCitera

Schism:

Käka lite änglatrumpet så ska du få se på grejer

(gör inte det)

Spännande!!


   
SvaraCitera

nej s3on!!!


   
SvaraCitera

Nä, orkar inte. Om det  finns nån spökjävel så bryr jag mig inte så länge den låter mig vara.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Kan berätta när jag är vid dator ikväll.  Påminn mig!

*påminner*


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

isola:
nej s3on!!!

har du testat? 


   
SvaraCitera

feministfittan: Tror ni på spöken/andar/övernaturliga ting?

Ja

feministfittan: Någon som upplevt spöken?

Nej


   
SvaraCitera

S3ON:

*påminner*

Har bland annat träffat ett medium en gång som visste lite grejer som han kanske inte borde. Har varit med om spökgrejer hemma hos mamma och pappa väldigt många gånger men det jag inte kan hitta någon logisk förklaring på är att jag när jag var liten ett flertal gånger fick tvinga min pappa att leta igenom hela mitt rum då jag var livrädd efter att ha hört någon springa runt på golvet. Minns fortfarande hur det lät och hur nära det var. Vi bor i hus så kan inte varit någon granne.
Sen en gång när jag stod i våran hall varav jag helt plötsligt kände mig jätterädd, som att det blev tyngre att andas och som att jag inte ville vara hemma mer (svår känsla att beskriva men kände mig utjagad). Så jag bestämmer mig för att dra tidigare till skolan och stack ut fort som tusan. När jag stod och skulle låsa dörren så började handtaget slå upp och ner.

Och när jag och roomie bodde i första lägenheten hände några småläskiga grejer även där. En gång satt både katten och hunden och följde helt fokuserat något som vi inte kunde se uppe i taket i säkert en minut. Båda tittade på exakt samma punkt och rörde på ögonen och huvudet exakt likadant som att något åkte sakta över rummet. Och många gånger hörde jag att det lät som att någon bankade i vårat badkar.. Men dessa två grejer kan någon säkert ge en logisk förklaring på, om de vill.


   
SvaraCitera

S3ON: har du testat?

man behöver inte testa för att veta att nervgift är en rätt jävla dålig grej att stoppa i sig


   
SvaraCitera

wdxKabn.jpg

spöklogik


   
SvaraCitera