Aviseringar
Rensa alla

Tror ni på spöken?


Hjärtlös:

Jaha! Var är du?? :O

i australien hehe


   
SvaraCitera

terrormat:

i australien hehe

Åh, verkar som en bra plats tycker jag. Trivs du bra, är det fint?


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Ja, när jag var yngre så var jag väldigt intresserad av olika fenomen. Jag och mina vänner brukade ofta prata om hemsökta hus, upplevelser och till och med försöka hitta sådant på egen hand. Var ganska kul även fast man vissa gånger blev så rädd att man inte vågade vara någonstans ensam, inte ens på toa. Rodnar

Fan va nice!
Besökta många, eller ja några, ödehus förr i tiden iaf. Men var sällan något särskilt som hände, var det någon ljud så var det antingen någon jävla fågel eller någon polare som trillade och slog halvt ihjäl sig så inte mycket skumt som vi såg.

Har du läst tråden på Flashback om Urban Exploration? Glad


   
SvaraCitera

Gruvan:

Fan va nice!
Besökta många, eller ja några, ödehus förr i tiden iaf. Men var sällan något särskilt som hände, var det någon ljud så var det antingen någon jävla fågel eller någon polare som trillade och slog halvt ihjäl sig så inte mycket skumt som vi såg.

Har du läst tråden på Flashback om Urban Exploration? Glad

Spännande! Har några vänner som pratat om att besöka Mentalsjukhus och liknande. Brukar väl inte direkt vara som i skräckfilmer, så fåglar och andra djur är det man får förvänta sig hitta.
Ja, jag läste massor där ett tag. Ville själv besöka flera ställen.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Spännande! Har några vänner som pratat om att besöka Mentalsjukhus och liknande. Brukar väl inte direkt vara som i skräckfilmer, så fåglar och andra djur är det man får förvänta sig hitta.
Ja, jag läste massor där ett tag. Ville själv besöka flera ställen.

Gött!
Aaeh, vettefan om jag vågar det nu för tiden alltså. Inte sjukhus och grejer iaf, är ju osäker på om jag tror på spöken osv eller inte, det gör det obehagligt! Cool

Men fan, kör på om ni känner för't! Lär ju vara en speciell känsla iaf!


   
SvaraCitera

Gruvan:

Gött!
Aaeh, vettefan om jag vågar det nu för tiden alltså. Inte sjukhus och grejer iaf, är ju osäker på om jag tror på spöken osv eller inte, det gör det obehagligt! Cool

Men fan, kör på om ni känner för't! Lär ju vara en speciell känsla iaf!

Jag tänker inte följa med!! :S Kanske vore intressant men jag känner inget behov av att skrämma upp mig själv just nu. Förstår om du inte vågar, det är ju rätt obehagligt det där med kärringen.. Om det hände på ett mentalsjukhus skulle man ju flippa ur totalt.


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Jag tänker inte följa med!! :S Kanske vore intressant men jag känner inget behov av att skrämma upp mig själv just nu. Förstår om du inte vågar, det är ju rätt obehagligt det där med kärringen.. Om det hände på ett mentalsjukhus skulle man ju flippa ur totalt.

Hehe okok!
Mm precis, kommer ihåg att jag var rädd som fan redan då, det okända har ju skrämt folk i evigheter, inget nytt men skulle fan inte vilja se om det verkligen fanns något eller! Skulle nog dött på riktigt isf, hjärtat skulle bokstavligen hoppa ur bröstet!


   
SvaraCitera

Gruvan:

Hehe okok!
Mm precis, kommer ihåg att jag var rädd som fan redan då, det okända har ju skrämt folk i evigheter, inget nytt men skulle fan inte vilja se om det verkligen fanns något eller! Skulle nog dött på riktigt isf, hjärtat skulle bokstavligen hoppa ur bröstet!

Jag ska nog kolla på gamla repriser av DET OKÄNDA! Jag hade det programmet som favoritprogram ett tag, det var så kul. Vad tycker du om det?


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Jag ska nog kolla på gamla repriser av DET OKÄNDA! Jag hade det programmet som favoritprogram ett tag, det var så kul. Vad tycker du om det?

Kollat på det lite ibland, inte följt jättestrikt! Men har en polare (med familj) som är med i denna säsong! Vågar inte out'a det här dock, är väl tystnadsplikt och massa skit! Cool


   
SvaraCitera

Gruvan:

Kollat på det lite ibland, inte följt jättestrikt! Men har en polare (med familj) som är med i denna säsong! Vågar inte out'a det här dock, är väl tystnadsplikt och massa skit! Cool

Hahahahahhaha åh vad skoj <3 fan såg nu att man måste ha premiumkonto för att kolla på gamla avsnitt på tv4play Gråter


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Hahahahahhaha åh vad skoj <3 fan såg nu att man måste ha premiumkonto för att kolla på gamla avsnitt på tv4play Gråter

Haha, var faktiskt inne och kollade också! Letade efter trailer men hittade inga, kommer inte ihåg vilket avsnitt de skulle vara med i, haha, säkert typ sista bara för att jävlas! Cool


   
SvaraCitera

Gruvan:

Haha, var faktiskt inne och kollade också! Letade efter trailer men hittade inga, kommer inte ihåg vilket avsnitt de skulle vara med i, haha, säkert typ sista bara för att jävlas! Cool

Brukar alltid vara så. Hoppas det är första istället!


   
SvaraCitera
reben

va livrädd fram till jag va 15, alltid övervakad o så.


   
SvaraCitera
reben

mörkrädd fortf, e typ så jävla rädd att se ngt jag kan bli rädd för ... ?!


   
SvaraCitera

Hjärtlös: Brukar alltid vara så. Hoppas det är första istället!

Såg att det typ gått 2-3 avsnitt, men insåg snabbt att det inte var det "rätta" så det är lungt än! Cool


   
SvaraCitera