Aviseringar
Rensa alla

troser


String är bekvämast, känns typ som man inte har några då [party]


   
SvaraCitera

hankypankys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

[rolleyes][confused]dina trosor är "6iga" när man inte vet att du har dem på dig?

öh menade ju att: det är en 6ig känsla över att man bär trosor i hemlighet då... [shake][sad]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

det är en 6ig känsla över att man bär trosor i hemlighet då... [shake][sad]

haha [bigsmile][rolleyes][confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postlapsaria:

haha [bigsmile][rolleyes][confused]

javars...
kan inte hjälpa att den så kallade "transvestismen" har drabbat mig, men det ger sken av att ge ökad livsglädje så jag klagar inte
första gången jag visste, eller rättare sagt första gången jag tog på mig ett par trosor, var jag 10 år gammal... inte ens pubertal
det motstrider mina övriga teorier angående fetischism/sexuella perversioner, då jag föreställer mig att det är miljöpåverkat, men jag kan faktiskt tyvärr inte tillämpa det på mig själv

"varför?"

men ja, det är nice

senast idag gick jag ut som sminkad tonårsflicka och tog en cigarett bland allmänhetens humana myrstacksliv, det är så spännande [blush]


   
SvaraCitera

Hänskapt:

kan inte hjälpa att den så kallade "transvestismen" har drabbat mig

så du är av manligt kön? då förstår jag.
drabbat och drabbat, varför skulle det vara något negativt?

Hänskapt:

senast idag gick jag ut som sminkad tonårsflicka och tog en cigarett bland allmänhetens humana myrstacksliv, det är så spännande [blush]

haha exciting..


   
SvaraCitera

Liknande.
color not related

Image
Image

1263704975895.jpg


   
SvaraCitera

Hänskapt:

senast idag gick jag ut som sminkad tonårsflicka och tog en cigarett bland allmänhetens humana myrstacksliv

grymt


   
SvaraCitera

FÖR I FAN, PORR!!!!!!!!

ha på whatever som passar för stunden. Ibland vill man ha string ibland spets o ibland hotpants eller hipsters.... brr blir kåt av detta....


   
SvaraCitera

string är ju sexigast 😉


   
SvaraCitera

Hanky Pankys i valfri modell/färg, mycket bekväma


   
SvaraCitera

Mårran:

Hanky Pankys

men fula :<


   
SvaraCitera

gillar hipsters och bär alltid sådana [smile] typ


   
SvaraCitera

isola:

äger ett par sådana.

Hänskapt:

microfiber

Trosor av microfiber? O: Hur ser såna ut? Jag tänker kameratrasa-sak när jag tänker microfiber..


   
SvaraCitera

trosor med spets är ju oxå fina 😉


   
SvaraCitera