Aviseringar
Rensa alla

Trosor?


KamikazeTomten:

Gör slut med mörknäs och bli tillsammans med mig, jag erbuder dig... öhm... ......Får jag chans på dig?

Nej, gillar mörknäs [no-no]


   
SvaraCitera

Hello kitty är sött och bra 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spelar det någon roll, hon har ju inga boobs ändå.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nej, gillar mörknäs

[sad]


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

[sad]

Förlåt [sad]


   
SvaraCitera

Kittieh:

hanky panky trosor med spets! [party]

Inte det där hemska mönstret bara! Fast ser kroppen ut sådär fungerar det väl antar jag... men leopardmönster får mig att tänka på damer på 50+ som tror att de är 14... huga!

Lemasives:

Troslös i kortkort

Sånt gillar vi! [rolleyes]


   
SvaraCitera

Butterscotch:

du

<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Inte det där hemska mönstret bara! Fast ser kroppen ut sådär fungerar det väl antar jag... men leopardmönster får mig att tänka på damer på 50+ som tror att de är 14... huga!

hahaha! bra där!
Oh, mr depp [love]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Då spelar det ingen roll vad hon har för trosor. Hon kommer ju ändå vara fet.

hahahhahah, detta gjorde min dag 😀
själv tycker jag string är bekvämt, men hot pants annars 🙂


   
SvaraCitera

sunsetkisser:

Vad ska tjejer ha för trosor, vad är sexigast?
Vilken färg?

Tunna svarta med string är mys. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

hanky panky trosor med spets!

Hanky panky har jag märkt uppskattas (a) också små vita eller svarta string verkar vara uppskattat


   
SvaraCitera

Blev alltid så jävla förbannad på grabbar som typ tog av trosorna med byxorna eller på liknande sätt bara ville trassla av skiten så fort som möjligt när man faktiskt lagt ner tanke och hjärta i skiten, så jag har slutat bry mig...


   
SvaraCitera

standby:

Blev alltid så jävla förbannad på grabbar som typ tog av trosorna med byxorna eller på liknande sätt bara ville trassla av skiten så fort som möjligt när man faktiskt lagt ner tanke och hjärta i skiten, så jag har slutat bry mig...

Är för att tjejer oftast e tryggare med lite tempo, händer mer sällan att dom"fegar ur" då.

Själv föredrar jag dock att ha dom på ett tag, tycker tjejer kan va sexigare med dom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Blev alltid så jävla förbannad på grabbar som typ tog av trosorna med byxorna eller på liknande sätt bara ville trassla av skiten så fort som möjligt när man faktiskt lagt ner tanke och hjärta i skiten, så jag har slutat bry mig...

Sant! Man kämpar för o sätta ihop nå fint xP


   
SvaraCitera

hotpants typ, med söta saker på[blush]


   
SvaraCitera