Aviseringar
Rensa alla

Trosor hållbara?


Ämnesstartare

Har en (lite annorlunda) fråga till er tjejer bara...och det rör sig främst om stringtrosor. Är de hållbara? Eller är det lätt att ha sönder dem? Om du t.ex. skulle ha dem på dig, skulle det vara lätt för en kille att slita av dig dem då så de gick sönder..?


   
Citera

Beror ju naturligtvis på vad det är för stringtrosor och av vilken kvalitet de är, hur breda tygstyckena är osv. osv. osv.


   
SvaraCitera

Det beror väl på material osv. [tard]
T.ex kan jag tänka mig att ett par stringtrosor i spets är lättare att slita av än ett par bomull eller vad de nu kan vara gjorda av.


   
SvaraCitera

Om man är normalt stark är det inte direkt svårt att slita av dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

stringtrosor i spets

XMinGrönaLampaÄrDödX:

slita av

det låter rätt smärtsamt o.O


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

det låter rätt smärtsamt o.O

Ja, faktiskt. Men det beror kanske på hur man sliter av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Cheesypoofs:

det låter rätt smärtsamt o.O

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, faktiskt. Men det beror kanske på hur man sliter av dem.

Mjo, kalsongryckmetoden är nog betydligt smärtsammare än om man drar från sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.

Aj, hade gjort mitt bästa för att orsaka dem smärta i testiklarna ;<


   
SvaraCitera

Tözen:

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.

..... Aj? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

..... Aj?

ingen aning,jag är ingen stringtjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.

på riktigt?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror väl på, men om det är vanliga string så kan de gå sönder ganska lätt om killen tar i lite bara... men bäst är kanske om han tar tag i sidan och rycker utåt åt sidan och inte typ uppåt! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.

[ops]


   
SvaraCitera

Tözen:

fanns en period i högstadiet där nåra killar smög bakifrån och tog tag i stringen och drog så dom gick sönder,mogeeet.

Hehe, låter ganska hot iallafall [wink]


   
SvaraCitera