Aviseringar
Rensa alla

Trosskyddet ligger inte slätt


Ämnesstartare

Eftersom jag hatar trosskydd o bindor osv o nästan bara använt tampong, så undrar jag, hur orkar ni gå med detta? De blir ju bara skrynkligt i trosan och ligger inte slätt - äckligt och känns som blöja?

Anledningen till att jag frågar detta är för jag ska till gyn imorrn förmodligen och då får jag inte använda tampong efteråt


   
Citera

ok.

fattar ej trådens syfte.


   
SvaraCitera

köp med vingar, sitter bättre och slätt


   
SvaraCitera

hihi92:

De blir ju bara skrynkligt i trosan och ligger inte slätt - äckligt och känns som blöja?

binda med vingar is the shit.
Nog för att det inte heller är så bekvämt.

varför skulle du inte få använda tampong bara för att du varit på gyn?


   
SvaraCitera

SheDevil:

varför skulle du inte få använda tampong bara för att du varit på gyn?

abort kanske


   
SvaraCitera

lr kanske inte gissade bara


   
SvaraCitera

wings


   
SvaraCitera

Always ger dig vingar! Eller är det fel reklam?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Always ger dig vingar!

[y]


   
SvaraCitera

vingar är så sköna, känns knappt att man har nåt i trosorna.


   
SvaraCitera

hihi92:

äckligt och känns som blöja?

många som gillar att gå med blöja[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Faaast, man får väl inte sova med tampong eftersom man oftast sover längre än vad som är rekommenderade tiden för att ha en och samma tampong?

Det finns flera modeller av bindor. Vissa är hopplösa, andra sitter bra. Sen kanske det beror på vilka trosor man har också...


   
SvaraCitera

Lanina:

Faaast, man får väl inte sova med tampong eftersom man oftast sover längre än vad som är rekommenderade tiden för att ha en och samma tampong?

Har hört att man får sova med tampong så länge man tar ut den direkt när man vaknar.


   
SvaraCitera

hihi92:

Anledningen till att jag frågar detta är för jag ska till gyn imorrn förmodligen och då får jag inte använda tampong efteråt

att veta hur andra står ut är väl knappast ngt som kmr göra det lättare för dig?


   
SvaraCitera