Aviseringar
Rensa alla

Trotjänartråden


Ämnesstartare

Ja, har umare någon trotjänare där hemma som alltid varit med ur och skur, typ den där 3310'an som grannen backade över med släp på fyllan men som ändå inte gick sönder eller en kniv som den förstfödde i varje generation i släkten har ärvt?
Vad har ni för gamla trogna materiella vänner?

Själv nyttjar jag fortfarande denna eminenta flaskjävel med sitt ursprung i "Landslagets Fotbollskola" 2003 eller något sånt där:


   
Citera
Ämnesstartare

::


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men var sådana då, jävla jävlar. Här försöker man göra det mysigt och pysigt och vad har man för det? [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ett gosedjur (en nyckelpiga som jag vann på Tivoli i Köpenhamn) som hängt med mig i ur och skur de senaste åtta åren eller så. Han sviker mig aldrig, dansken. Visserligen knarkar han som bara den, men det får man ha överseende med...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det kommer till kassar så har jag en förmåga att snåla rejält! Kanske med tanke på att ekonomin inte är den bästa & att jag fortfarande will be able att handla @ ICA..

Hur som haver, kvalitén är ju verkligen omotståndligt skitbra! Denna kasse har överlevt en jävla massa genom de närmaste åren..

Tro det eller ej, men denna har inte enbart används för att frakta saker och ting från den lokala mataffären, denna har i helt andra sammanhang lämnat Sveriges gränser för jobb i tuffare klimat!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft en jävla mugg CP-länge, från Arla som jag fick i lågstadiet när vi var på någon bondgård och gjorde jag-vet-inte-vad. Otroligt att jag inte råkat tappa den i golvet, har en vana att göra sådant.

En vit med en kossa på, harj ag för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en odödlig nalle som förlorat huvudet så många gånger att det inte går att räkna men ändå lyckats överleva.


   
SvaraCitera
Paseo

en vit isbjörnsnalle som heter Isbjörn som jag fick på min ettårsdag. Älskar Isbjörn [love]

En värdelös gitarr som låter förjävligt som min pappas bror hade när han va liten på 70-talet. Jag fick den när jag va 8. Hänger på min vägg nu. Gillar den fast den är värdelös.

har säker mer saker också. känner det på mig. fyller på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

[sad][love]

Schism:

Jag har ett gosedjur (en nyckelpiga som jag vann på Tivoli i Köpenhamn) som hängt med mig i ur och skur de senaste åtta åren eller så. Han sviker mig aldrig, dansken. Visserligen knarkar han som bara den, men det får man ha överseende med...

Ja herregud, danskar will be danskar liksom.

passaro:

Har haft en jävla mugg CP-länge, från Arla som jag fick i lågstadiet när vi var på någon bondgård och gjorde jag-vet-inte-vad. Otroligt att jag inte råkat tappa den i golvet, har en vana att göra sådant. En vit med en kossa på, harj ag för mig.

En kaffekopp skall vara sliten och en aning försummad var det gäller diskningen, man ska ska kunna göra lite som arkeologer som kan se i olika jordskikt hur folk levde under olika tidsperioder när dom gräver ut typ någon gammal ökenstad, man ska kunna gå igenom kaffeavlagringarna på muggens insida och kunna konstatera att "jaha 2006 var ett gevaliaår för herr passaro" osv.

Folk som dricker sitt kaffe i glas bör tvångsomhändertas och sättas i läger någonstans i Härjedalen.

OF 5:

Har en odödlig nalle som förlorat huvudet så många gånger att det inte går att räkna men ändå lyckats överleva.

Dom verkar tåliga sådana där djur kan vi konstatera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

en vit isbjörnsnalle som heter Isbjörn som jag fick på min ettårsdag. Älskar Isbjörn En värdelös gitarr som låter förjävligt som min pappas bror hade när han va liten på 70-talet. Jag fick den när jag va 8. Hänger på min vägg nu. Gillar den fast den är värdelös.har säker mer saker också. känner det på mig. fyller på.

Grymt med gitarrer på väggen tycker jag i egenskap av mycket icke gitarrspelande ung man. [love]


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Grymt med gitarrer på väggen tycker jag i egenskap av mycket icke gitarrspelande ung man. [love]

Ja jag tycker också om det. Har 1 till akustisk o 1 el o en liten leksaksgitarr jag fick när jag va ujujuj väldans liten. Har 1 spetsig sak också men den vågar jag inte hänga upp pga mardrömsvideor på youtube huueee.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Ja jag tycker också om det. Har 1 till akustisk o 1 el o en liten leksaksgitarr jag fick när jag va ujujuj väldans liten. Har 1 spetsig sak också men den vågar jag inte hänga upp pga mardrömsvideor på youtube huueee.

En spetsig sak? Va? [crazy]


   
SvaraCitera

Har en möbel från ett dockskåp, en kaffebryggare. Jag har aldrig direkt hållit koll på den.. ändå har den följt med överallt i typ 14 år, om inte mer. Lite märklig detalj.


   
SvaraCitera