Aviseringar
Rensa alla

Trotjänartråden


Paseo

dazed:

En spetsig sak? Va? [crazy]

jag menade en gitarr som är missformat formad, jag vet inte va det kallas, men den har 2 vassa spetsar som jag fått höra lätt går av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Har en möbel från ett dockskåp, en kaffebryggare. Jag har aldrig direkt hållit koll på den.. ändå har den följt med överallt i typ 14 år, om inte mer. Lite märklig detalj.

Kanske skulle bli stort tomrum om den försvann? You newer know what you got til it's gone. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag menade en gitarr som är missformat formad, jag vet inte va det kallas, men den har 2 vassa spetsar som jag fått höra lätt går av

Det låter coolt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Dom verkar tåliga sådana där djur kan vi konstatera.

det är fan lite otroligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjocktvn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på två saker som man nog skulle kunna kalla för trotjänare. Den ena är en tröja som jag fick av min mormor. Den har lite hål över ryggen pga råkade lägga den över en kaninbur en gång i tiden men annars har den klarat de nästan tolv åren alldeles utmärkt. Använder den som sovtröja.

Image

Vill man ha kvalitetskläder ska man visst åka till Kolmården.

Den andra saken är en brevöppnare som ser ut som ett litet minisvärd. Minns inte exakt hur länge jag har haft den dock.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv utnyttjar jag denna gamla trotjänare. Men han börjar bli till åren och jag får fan byta ut fanskapet snart! [no-no][mad][love]

430791_457140341000667_1952144620_n.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

mitt första par orienteringsskor har fått tjäna i ~10 år. de är den enda modell jag har kunnat hitta som inte sitter galet på mina plattfötter, krymper som fan efter användning eller ger mig benhinneinflammationer.

efter en kur liquisole förra sommaren har de fungerat lika väl som alltid. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har min alldeles egna hovnarr(en) i alla fall, i ur och skur [blush] Annars min halsduk som funkar vår, vinter, höst och är snygg och går bra att burra ner sig i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Själv utnyttjar jag denna gamla trotjänare. Men han börjar bli till åren och jag får fan byta ut fanskapet snart!

[bigsmile]

nubbie:

vtröja.

Du måste ju för bövelen ha kunnat tältat i den när du var fem år, smart grandmajävel som tänkte långsiktigt.

nubbie:

Den andra saken är en brevöppnare som ser ut som ett litet minisvärd. Minns inte exakt hur länge jag har haft den dock.

C5-kuvert watch the fuck out

svefnpurka:

mitt första par orienteringsskor har fått tjäna i ~10 år. de är den enda modell jag har kunnat hitta som inte sitter galet på mina plattfötter, krymper som fan efter användning eller ger mig benhinneinflammationer.efter en kur liquisole förra sommaren har de fungerat lika väl som alltid.

Rejäla doningar det där.

g*nus:

Har min alldeles egna hovnarr(en) i alla fall, i ur och skur Annars min halsduk som funkar vår, vinter, höst och är snygg och går bra att burra ner sig i.

Perfekta exempel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min data är nog den viktigaste

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Du måste ju för bövelen ha kunnat tältat i den när du var fem år, smart grandmajävel som tänkte långsiktigt.

Japp! Det var ett alldeles förträffligt plagg varma sommardagar [cool]. Är lite stolt över mig själv som inte fläckade ner den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Själv utnyttjar jag denna gamla trotjänare. Men han börjar bli till åren och jag får fan byta ut fanskapet snart!

HAHAH vad fan

[love][love]


   
SvaraCitera
höna

har 1 clown som alltid varit i mitt rum
och 2 fotografier
1 på mig
1 på mig och brorsan. kanske fotar sen wöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHAH vad fan

Gjorde jag din dag? [blush][blush]

passaro:

[love][love]

[love][love]

dazed:

[bigsmile]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera